Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Weet iemand of de mogelijkheid er is om 'user notes' (meestal txt,verzonden met gsak) zijn uit te lezen via de Oregon? :yes:

grtz

golferyves

Als de User notes zijn opgenomen in GSAK, kun je ze ook via de macro waarmee je de gpx bestanden naar je orgeon stuurt ook aanvinken en mee zenden.

Geplaatst
Weet iemand of de mogelijkheid er is om 'user notes' (meestal txt,verzonden met gsak) zijn uit te lezen via de Oregon? :yes:

grtz

golferyves

Als de User notes zijn opgenomen in GSAK, kun je ze ook via de macro waarmee je de gpx bestanden naar je orgeon stuurt ook aanvinken en mee zenden.

Ja meezenden is geen probleem , maar als ik dan ga naar 'cache omschrijving' krijg ik alleen de beschrijving maar NERGENS zie ik iets van 'user notes' ???

golferyves

Geplaatst (bewerkt)

Neen, ik vind alleen de omschrijving vd cache en de omschrijving van de logs terug.

Ik geef in GSAK toch opdracht om 'usernotes" mee te sturen

grtz

golferyves

ps even nog ter verduidelijking ; aanvullende uitleg staat in 'Notes' en niet zoals vermeld 'usernotes'(dit bestaat niet, wel is er een vakje "userdata)

bewerkt door golferyves
Geplaatst

Ik moest even mijn GPS erbij pakken... B)

De tekst in GSAK staat in het notes schermpie bij User Notes en in de GPS staat deze tekst dan als eerste genoemd onder de Show Logs optie bij de cache.

Geplaatst

Poei , nu stel ik vast dat "sommige" WEL mijn notes hebben maar dat is dan ook het ENIGE ,dus geen ANDERE logs

en dan ONBREEKT de BESCHRIJVING van de cache ook????raar ,maar nu weet ik dus totaal niet hoe dat dit gebeurt ?

golferyves

Geplaatst

Heb je met de instellingen van de macro lopen experimenteren misschien??

Iets met export filter ofzo?

Hier een screendump van het parameterscherm dat ik gebruik voor de export.

ScreenDumpGSAK.jpg

Geplaatst
Poei , nu stel ik vast dat "sommige" WEL mijn notes hebben maar dat is dan ook het ENIGE ,dus geen ANDERE logs

en dan ONBREEKT de BESCHRIJVING van de cache ook????raar ,maar nu weet ik dus totaal niet hoe dat dit gebeurt ?

golferyves

Nee hoor, ik kan de cache beschrijving lezen, de notes en de logs, wat wil een mens nog meer.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...