MacDD Geplaatst 4 oktober 2009 Geplaatst 4 oktober 2009 (bewerkt) Hoi Zoals zovelen zie ik regelmatig bookmarx van anderen die ik ook zeer leuk vind. Ik sla ze dan op als Querry. Hoe doen jullie dat? En hoe krijg ik die vanuit GC allemaal op een kaart of op afstand? Nu de querry in GSAK en dan bekijken, maar doen jullie dit anders? 4 oktober 2009 bewerkt door MacDD
Team Grasspy Geplaatst 4 oktober 2009 Geplaatst 4 oktober 2009 Hallo MacDD, Ik werk zelf ook regelmatig met bookmarklijsten. Ik maak gebruik van de mogelijkheid hier klik Ik krijg dan de lijst van bookmarklijsten waar een Nederlandse cache in zit. Door vervolgens het aantal aan te klikken krijg je een overzicht van de caches in die lijst. Deze zijn zichtbaar te maken op door op "kaart" te klikken. Ik denk dat dit ongeveer is wat je zoekt. Ik maak hier regelmatig gebruik van om een bepaald type cache te vinden. Team Grasspy (Susanne)
Bloodwoosj Geplaatst 4 oktober 2009 Geplaatst 4 oktober 2009 Als ik een cache heb gedaan die ik zeer leuk vond en zie dat een andere cacher die in zijn bookmarklist heeft opgeslagen neem ik zeker de moeite die bookmarklist te bekijken. Meestal zitten daar dan inderdaad meer leuke caches in die me interesseren. De mogelijkheid om die caches vervolgens op een kaart te zetten interesseert me helemaal niet. Het is de omschrijving die de andere cacher bij zijn bookmark heeft geplaatst die me wel of niet verder doet neuzen. Klakkeloos een bookmarklist via PQ of op andere wijze op een kaart zetten heb ik dan niks aan. Ik moet daarna toch weer in de cachelisting en in de bookmarkbeschrijving kijken of het een cache is die me interesseren zou. Greetz Bloodwoosj.
MacDD Geplaatst 4 oktober 2009 Auteur Geplaatst 4 oktober 2009 @Team Graspy bedankt. Ik zwabber zelf daar ook rond, enkel had ik dat niet goed begrepen. leuke opties. Is echter enkel beperkt tot "Dit is een lijst met bookmarks waar tenminste 1 niet gearchiveerde Nederlandse cache in zit.". En als grensbewoner vind ik dat net wat minder handig. Maar verder bedankt voor de tip
Glennevis Geplaatst 19 oktober 2009 Geplaatst 19 oktober 2009 Hallo MacDD, Ik werk zelf ook regelmatig met bookmarklijsten. Ik maak gebruik van de mogelijkheid hier klik Ik krijg dan de lijst van bookmarklijsten waar een Nederlandse cache in zit. Door vervolgens het aantal aan te klikken krijg je een overzicht van de caches in die lijst. Deze zijn zichtbaar te maken op door op "kaart" te klikken. Ik denk dat dit ongeveer is wat je zoekt. Ik maak hier regelmatig gebruik van om een bepaald type cache te vinden. Team Grasspy (Susanne) Ik zie dat jij ervaring hebt met Bookmarks lists. Zelf heb ik er net één gemaakt van nachtcahes in België. Nu wordt er door sommige cachers gevraagd om extra info te geven bij deze caches. Echter bij het editeren in de bookmarks lists krijg ik een error melding nadat ik op update heb gedrukt. Wat doe ik fout ?
Team Grasspy Geplaatst 19 oktober 2009 Geplaatst 19 oktober 2009 @Glennevis Net even gecontroleerd. Wij hebben hier hetzelfde probleem. Server runtime error. Het lijkt een webpagina fout te zijn. We houden het wel even in de gaten. Maar ik denk dat het probleem niet bij jou ligt.
Glennevis Geplaatst 19 oktober 2009 Geplaatst 19 oktober 2009 @Glennevis Net even gecontroleerd. Wij hebben hier hetzelfde probleem. Server runtime error. Het lijkt een webpagina fout te zijn. We houden het wel even in de gaten. Maar ik denk dat het probleem niet bij jou ligt. THX, nu weet ik toch iets.
Glennevis Geplaatst 20 oktober 2009 Geplaatst 20 oktober 2009 Ter info: einde deze maand zou het probleem met het editeren vande Bookmarks Lists opgelost zijn/ Zie: http://forums.groundspeak.com/GC/index.php...p;#entry4091083
Aanbevolen berichten