VindenPuntNL Geplaatst 30 september 2009 Share Geplaatst 30 september 2009 In ons profiel staan stats van D Runners, aan wie ik deze vraag ook gesteld heb (geen antwoord gekregen). De rangorde van Europa is groter dan de rangorde van de wereld. Nou kan het aan mij liggen, maar dat kan toch niet? Wie weet hoe het zit? Alvast mijn dank. VindenPuntNL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 30 september 2009 Share Geplaatst 30 september 2009 (bewerkt) In ons profiel staan stats van D Runners, aan wie ik deze vraag ook gesteld heb (geen antwoord gekregen). De rangorde van Europa is groter dan de rangorde van de wereld. Nou kan het aan mij liggen, maar dat kan toch niet? Wie weet hoe het zit? Alvast mijn dank.VindenPuntNL. Beetje raar dat D.runners daarop geen antwoord heeft. Die maakt tenslotte de banners die je gebruikt... even voor de lezers: op dit moment heeft VindenPuntNl een banner in het gc.profiel staan met de cacheranking voor de verschillende gebieden: NL: 214 Europa: 10308 Wereld: 8247 Logischerwijs zou de europa-rank ergens tussen NL en wereldwijd moeten liggen.... Drunners meldt dat hij de cijfersvan www.cacherstats.com gebruikt, maar die hebben alleen een wereldwijde lijst. Mogelijk dat hij daar zelf een lijst van europese cachers uit berekend en aan de hand daarvan een europa-ranking. Als die lijst niet (meer) begewerkt wordt, dan zou je daar op een lage plaats kunnen staan. 30 september 2009 bewerkt door kalkendotters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
silkwood Geplaatst 30 september 2009 Share Geplaatst 30 september 2009 Nee dat klopt inderdaad niet. In vergelijking met mijn stats moet de info voor Europa fout zijn en van de wereld goed. Zet ze eens samen in een blokje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden