Marco de Klerk Geplaatst 20 september 2009 Share Geplaatst 20 september 2009 Hoioi, Ik heb een tijdje geleden een foto gedownload van de cachepagina van een mystery, naam veranderd en nergens de cachepagina opgeslagen. Het is een foto van een kamer met allemaal verhuisdozen en een eettafel ingepakt in bubblewrap ( ik krijg de foto nergens geupload, dus kan ook niet linken). Weet iemand bij welke cache deze foto hoort? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DoS Geplaatst 20 september 2009 Share Geplaatst 20 september 2009 Hoioi, Ik heb een tijdje geleden een foto gedownload van de cachepagina van een mystery, naam veranderd en nergens de cachepagina opgeslagen. Het is een foto van een kamer met allemaal verhuisdozen en een eettafel ingepakt in bubblewrap ( ik krijg de foto nergens geupload, dus kan ook niet linken). Weet iemand bij welke cache deze foto hoort? mijnalbum.nl 500 mb gratis kan je al je fotomeuk opzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 20 september 2009 Share Geplaatst 20 september 2009 Ik denk dat je dezePuzzel bedoelt. Nou is hij vrij makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marco de Klerk Geplaatst 20 september 2009 Auteur Share Geplaatst 20 september 2009 Hoioi, Ik heb een tijdje geleden een foto gedownload van de cachepagina van een mystery, naam veranderd en nergens de cachepagina opgeslagen. Het is een foto van een kamer met allemaal verhuisdozen en een eettafel ingepakt in bubblewrap ( ik krijg de foto nergens geupload, dus kan ook niet linken). Weet iemand bij welke cache deze foto hoort? mijnalbum.nl 500 mb gratis kan je al je fotomeuk opzetten. dat ga ik onthouden, maar dat is maar een gedeelte van mijn enorme probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marco de Klerk Geplaatst 20 september 2009 Auteur Share Geplaatst 20 september 2009 Ik denk dat je dezePuzzel bedoelt.Nou is hij vrij makkelijk Whaha, ja dat is hem! tnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DoS Geplaatst 20 september 2009 Share Geplaatst 20 september 2009 Onthoud het dan maar wat langer bajo gaf net je antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marco de Klerk Geplaatst 20 september 2009 Auteur Share Geplaatst 20 september 2009 (bewerkt) jep, hij was me net voor 20 september 2009 bewerkt door Marco de Klerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beukenootje Geplaatst 20 september 2009 Share Geplaatst 20 september 2009 mosterd na de maaltijd, maar kan je de cache ook via tineye terugvinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marco de Klerk Geplaatst 20 september 2009 Auteur Share Geplaatst 20 september 2009 mosterd na de maaltijd, maar kan je de cache ook via tineye terugvinden? He Nootje, da's een leuke, die kende ik nog niet. Jammer genoeg kende die het plaatje ook nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 20 september 2009 Share Geplaatst 20 september 2009 Maar probleem en puzzel is nu opgelost ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marco de Klerk Geplaatst 20 september 2009 Auteur Share Geplaatst 20 september 2009 (bewerkt) Maar probleem en puzzel is nu opgelost ? Nee nog niet, 't staart me aan maar... Aha, daar is ie! 20 september 2009 bewerkt door Marco de Klerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 20 september 2009 Share Geplaatst 20 september 2009 ik zei toch: eenvoudig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
friekje Geplaatst 20 september 2009 Share Geplaatst 20 september 2009 Als je weet hoe je dat geheel moet omzetten zal het vast wel makkelijk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 20 september 2009 Share Geplaatst 20 september 2009 Als je weet hoe je dat geheel moet omzetten zal het vast wel makkelijk zijn. zie icoontjes onderaan cachepagina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden