zoekbaars Geplaatst 15 september 2009 Share Geplaatst 15 september 2009 Weet iemand of je (en zo ja HOE) bij een e-mail bericht via GC.com ook een bestandje mee kunt sturen? Via het Profiel van een cacher of cachelegger kan ik via GC.com wel een bericht sturen, maar omdat ik verder geen andere e-mail gegevens via die persoon heb kan ik geen PB-tje sturen met daarbij een bestandje. Hoe doet men dat ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 15 september 2009 Share Geplaatst 15 september 2009 Volgens mij kan dat ook niet... Beste is om mailadres te vragen en dan op de reguliere manier het bestand te mailen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekbaars Geplaatst 15 september 2009 Auteur Share Geplaatst 15 september 2009 Ik dacht al zo iets, maar twee weten meer dan één. bedankt voor je reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 15 september 2009 Share Geplaatst 15 september 2009 Er is één uitzondering. Sommige cachers hebben hun e-mail adres in hun profiel staan. In dat geval kun je wel via die manier een bestand met je mail meesturen. Greetz, Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden