Geopatra Geplaatst 23 augustus 2009 Geplaatst 23 augustus 2009 Ik ben begonnen met de Oregon 550. Dat kost nogal wat gewenning. Mijn vraag: als ik een wpt. maak en dit opsla en wil wijzigen, dan is wat mij betreft de eerste functie die ik nodig heb "wijzigen locatie". Deze staat echter pas op de vijfde plaats en dat is net 1x verder scrollen. Nou is dat natuurlijk niet veel, maar toch zou ik "wijzig locatie" in dat scherm bovenaan willen zetten. Hoe ?? ps: 1: de OnRoute Wandelkaart is geweldig. 2: de standaard stuurhouder voor de Oregon is met €14 nmm. goedkoop en voldoet uitstekend.(bleef ook goed zitten op de kasseien) Geopatra.
Remunj Geplaatst 23 augustus 2009 Geplaatst 23 augustus 2009 (bewerkt) Ik ken de 550 niet, maar bij bij de 400 hoef ik nite te scrollen. De onderste in het eerste scherm geeft mij nde mogelijkheid om het wp te wijzigen. Of het bewuste veld te verschuiven is weet ik niet. 23 augustus 2009 bewerkt door Remunj
smeule Geplaatst 24 augustus 2009 Geplaatst 24 augustus 2009 Ik ben begonnen met de Oregon 550. Dat kost nogal wat gewenning.Mijn vraag: als ik een wpt. maak en dit opsla en wil wijzigen, dan is wat mij betreft de eerste functie die ik nodig heb "wijzigen locatie". Deze staat echter pas op de vijfde plaats en dat is net 1x verder scrollen. Nou is dat natuurlijk niet veel, maar toch zou ik "wijzig locatie" in dat scherm bovenaan willen zetten. Hoe ?? ps: 1: de OnRoute Wandelkaart is geweldig. 2: de standaard stuurhouder voor de Oregon is met €14 nmm. goedkoop en voldoet uitstekend.(bleef ook goed zitten op de kasseien) Geopatra. Op dit moment is de volgorde niet te wijzigen. Met de OR-400 had je dat probleem niet omdat de "wijzigen locatie" op plaats 4 stond. Nu bij de OR-550 heb je er een regel bij "Foto wijzigen" en daardoor is de meest belangrijke op plaats 5 gekomen en moet je eerst scrollen om te wijzigen. Het enige wat je kan doen is een wijzigingsvoorstel indienen bij GARMIN of ze dit bij een software update kunnen meenemen.
Aanbevolen berichten