Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
Wij gebruiken fotocamera batterijen van 2700 van het merk Hama.

Maar ook de duracell baterijen (oplaadbaar zelfde vermogen) doen het erg goed

Dat wil zeggen in een Coloardo 12 uur met volle schermverlichting.

8 uurtjes max. dan krijgen we enorme afwijkingen en houd de schermverlichting er mee op..

Nog nooit last gehad van afwijkingen als de batterijen bijna op zijn. Bij zowel de Oregon 300 als bij de Oregon 550 niet.

Ook niet vn uitvallende schermverlichting.

Ik krijg dan een melding: ''batterijen te zwak voor schermverlichting''. Hij blijft nog wel werken, maar het is allemaal wat donkerder. En die afwijking valt ook wel mee hoor, 10m max.

bewerkt door Nijen
Geplaatst
Wij gebruiken fotocamera batterijen van 2700 van het merk Hama.

Maar ook de duracell baterijen (oplaadbaar zelfde vermogen) doen het erg goed

Dat wil zeggen in een Coloardo 12 uur met volle schermverlichting.

8 uurtjes max. dan krijgen we enorme afwijkingen en houd de schermverlichting er mee op..

Nog nooit last gehad van afwijkingen als de batterijen bijna op zijn. Bij zowel de Oregon 300 als bij de Oregon 550 niet.

Ook niet vn uitvallende schermverlichting.

Ik krijg dan een melding: ''batterijen te zwak voor schermverlichting''. Hij blijft nog wel werken, maar het is allemaal wat donkerder. En die afwijking valt ook wel mee hoor, 10m max.

Is me nooit opgevallen.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Overzenden van geocaches via draadloos van een 550 naar een andere 550/400/300 nu met html inhoud en hints en logs. Voorheen werden aleen de coords en terrein en difficulty er naartoe gezonden.

Dit vindt ik wel een verbetering :huh:

Geplaatst
Overzenden van geocaches via draadloos van een 550 naar een andere 550/400/300 nu met html inhoud en hints en logs. Voorheen werden aleen de coords en terrein en difficulty er naartoe gezonden.

Dit vindt ik wel een verbetering :dribble:

Alleen de rottige opmaak vind ik hinderlijk. Is daar iets aan te doen of blijven al die HTML tags zichtbaar?

Geplaatst
Ik heb zelf de Colorado. bij dit apparaat vind ik het jammer dat je geen enkele Wp's kunt wissen of een hele serie wissen met een bepaald symbool (wat op de 60 bv wel kan)

Vr gr

Montebaldo

Nog even hierop terugkomend: met een trucje kan je wel wp's naar keuze wissen: haal alles van je GPS (wp's routes, tracks etc.) naar je pc in bijvoorbeeld Mapsource. Wis wat je wilt wissen in Mapsource, wis alles wat in je GPS stond en zet het uitgedunde setje spul weer terug in je GPS.

Toegegeven, als je onderweg bent is dit een lastige optie, maar op deze wijze thuis groot onderhoud plegen is wel prettiger dan pielen op je GPS.

Heb zelf trouwens een OR 400t waar ik erg content mee ben. Geen ervaring met autonavigatie, ben nog van kaart en stratenboek :)

Mijn batterijen: Eneloop 2000 mAh. Voordeel t.o.v. de goeikope batterijen: lopen niet (nauwelijks) leeg als ze niet aangesproken worden. Doe er ongeveer een dag cachen mee met volle schermverlichting!

grtzz

O JeE!

Geplaatst

Voor de goede opmaak in je gps. op de cach pagina. Niet kiezen voor (send to gps) maar kiezen voor (GPX eXchange file) dan zie je de hmtl tags niet meer.

Geplaatst

Nog een bijkomstigheid :thumbup:

De USB interface van de Oregon 550 is volgens mij v2.0 terwijl de 300/400 reeks USB 1.1 is.

Dit omdat het verzenden van o.a de duitsland kaart veel sneller klaar is dan op de Oregon 300/400.

Ongeveer 50% sneller.

Hebben meer mensen dit ?

Geplaatst (bewerkt)

Dit vindt ik wel een verbetering :thumbup:

Alleen de rottige opmaak vind ik hinderlijk. Is daar iets aan te doen of blijven al die HTML tags zichtbaar?

Met gsak gaat het wel goed.

macro die ik gebruik: http://tinyurl.com/ndpzhn

bewerkt door reej
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...