Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Is het mogelijk als je de GPS aan hebt staan om net zoals bij een POI ( die geeft dan bijv. een camping in de buurt aan )

dat er automatische de dichtbijzijnde cache in beeld komt te staan??

Geplaatst

Welke eTrex heb je?

Uitgaande van de simpelste (Geko en Euro/Camo/H) kun je de dichtstbijzijnde waypoints tonen in het kaartje, of door bij de waypoints te kiezen voor "dichtstbijzijnde". Dat lijstje wordt constant bijgewerkt als je beweegt.

Je moet dan wel eerst zelf alle waypoints in de GPS zetten. De caches zitten er niet al vantevoren in, zoals een autonavigatie wel al veel POI's heeft.

Geplaatst
Welke eTrex heb je?

Uitgaande van de simpelste (Geko en Euro/Camo/H) kun je de dichtstbijzijnde waypoints tonen in het kaartje, of door bij de waypoints te kiezen voor "dichtstbijzijnde". Dat lijstje wordt constant bijgewerkt als je beweegt.

Je moet dan wel eerst zelf alle waypoints in de GPS zetten. De caches zitten er niet al vantevoren in, zoals een autonavigatie wel al veel POI's heeft.

Geplaatst
Welke eTrex heb je?

Ik heb de Legend HCX en alle waypoints van de caches staan in het apparaat er staat een hele lijst onder geocaches.

Dus hoe kan ik dit stap voor stap doen??

Geplaatst
Is het mogelijk als je de GPS aan hebt staan om net zoals bij een POI ( die geeft dan bijv. een camping in de buurt aan )

dat er automatische de dichtbijzijnde cache in beeld komt te staan??

Hier zijn meerdere mogelijkheden voor.

WP's (Poi's) laden via Mapsource of GSAK, je kunt dan zelfs de Geocache symbolen daarin meenemen.

Geplaatst (bewerkt)
Je zou POI Loader eens kunnen proberen, dit is gratis software van Garmin.

Ik ga er mee aan de slag, als het niet lukt meld ik mij weer.

bewerkt door guus&mary
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...