Spring naar bijdragen

Gps Puzzeltocht De Haagse Connectie


Rembert

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb de volgende vraag. Ik zou graag een GPS puzzeltocht willen lopen die ik laatst op internet vond: De Haagse Connectie: http://www.northseatrail.nl/public/ZH-GPS-minigids-1.pdf

 

Een mooie route lijkt me met een aantal cahces en puzzels voor de coordinaten voor de eind cache. Alleen is deze in 2006 gemaakt en weet ik niet of deze nog in leven is. Zal een beetje jammer zijn als je hem gaat lopen en je komt er dan achter dat de caches niette vinden zijn. Nu heb ik al contact gehad met wat organisaties maar daar wordt ik niet veel wijzer van. Wellicht is er iemand hier op dit forum die mij kan vertellen of deze tocht "De Haagse Connectie" nog bestaat. Misschien is hij wel geaddopteert en heet hij nu anders.

 

Als iemand iets weet, dan hoor ik het graag!

 

Alvast bedankt!

 

Vr. Grt.

Rembert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Super tocht :dribble:

Gewoon gaan lopen of hij er nog is verrassing op het eind.

Je loopt toch ook wel eens een route en dan blijkt de cache geript te zijn, was dan toch ook niet zonde van je tijd.

En anders trakteer je jezelf op koffie met appelgebak aan het eind (zit zelfs een bon bij in je pdf)

 

O, ja ik heb hem ook maar even opgeslagen in mijn pc.

bewerkt door jolimama
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er niet echt bijgehouden uit deze site.

 

Maar je kunt natuurlijk ook Waar? Daar!" Meijendel gaan lopen. GCPKX6. Daarvan weet je zeker dat het kistje er aan het eind is.

Het is een prachtige wandeling van 20 km. Dus een lange dag cachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onderaan pagina 12 van het pdf-je staat interessante info over geocaching:

 

www.geochaching.nl

Vele caches staan op deze web-spelsite voor dit type sport. Mensen die caches hebben

opgelost spelen hier tegen elkaar wie de meeste caches in Nederland heeft gevonden en

geven elkaar aanwijzingen voor de moeilijk te vinden caches. De caches van dit spel zijn

ook opgenomen op deze site. Hier kun je dus meespelen door in te schrijven (kosteloos) en

aan te geven dat je de cache hebt opgelost.

 

Nou speel ik al een paar jaar om degene te worden die de meeste caches in Nederland heeft gevonden,

maar ik zoek nog wat aanwijzingen voor de moeilijk te vinden caches (mysteries, puzzels etc.).

Wie geeft die aanwijzingen? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...