dagger38 Geplaatst 9 augustus 2009 Share Geplaatst 9 augustus 2009 Weet er iemand hoe ik een figuur kan maken op een listing , gebruikmakend van smilie's? Bijvoorbeeld 500 (maar dan in smilie's) Ik heb reeds verschillende test gedaan maar de smilie's splakken allemaal tegen mekaar. Gebruik ik : [sp] dan wordt dit als hier getoond weergegeven? Ik moet dus spaties maken zonder dat dit zichtbaar is op de listing dagger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 9 augustus 2009 Share Geplaatst 9 augustus 2009 [sp] is toch geen spatie? Ik heb geeen verstand van html, maar <br> is afbreken en <hr> is harde return, volgens mij. Google eens op html tabel, zo doe ik het ook altijd, dan heb je alle codes bij elkaar. Geen idee of dit ook bij die smiley's werkt, nooit gedaan, maar op cachelisting werkt het wel. Succes!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mar+Mar Geplaatst 9 augustus 2009 Share Geplaatst 9 augustus 2009 (bewerkt) Dit is de code voor een spatie in html: Probeer dat maar eens. Succes. PS Moet het geen 1500 zijn ;-) 9 augustus 2009 bewerkt door Mar+Mar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dagger38 Geplaatst 9 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2009 [sp] is toch geen spatie? Ik heb geeen verstand van html, maar <br> is afbreken en <hr> is harde return, volgens mij. Google eens op html tabel, zo doe ik het ook altijd, dan heb je alle codes bij elkaar. Geen idee of dit ook bij die smiley's werkt, nooit gedaan, maar op cachelisting werkt het wel. Succes!!!! Dat zijn de standaard html codes maar voor forum heb je BBCODE nodig en daar is [sp] spatie , maar het werkt niet D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dagger38 Geplaatst 9 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2009 Dit is de code voor een spatie in html: Probeer dat maar eens. Succes. Nee dat is ook weer standaard html en ook reeds getest PS Moet het geen 1500 zijn ;-) Inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
masterchef Geplaatst 9 augustus 2009 Share Geplaatst 9 augustus 2009 Je hebt een PM Masterchef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dagger38 Geplaatst 9 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2009 Je hebt een PM Masterchef Bedankt allemaal en vooral Chef!! De muppets doen het weer Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toyeco Geplaatst 9 augustus 2009 Share Geplaatst 9 augustus 2009 Je hebt een PM Masterchef Bedankt allemaal en vooral Chef!! De muppets doen het weer Bedankt Zou je de oplossing ook met ons willen delen?? Nu is het een beetje éénrichtingsverkeer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dagger38 Geplaatst 9 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2009 Je hebt een PM Masterchef Bedankt allemaal en vooral Chef!! De muppets doen het weer Bedankt Zou je de oplossing ook met ons willen delen?? Nu is het een beetje éénrichtingsverkeer... Gewoon nen hoop smiliekes mengen zie link: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...cd-590032cf3050 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden