Spring naar bijdragen

Fsg3


sobat

Aanbevolen berichten

Ben bezig net GSAK en FSG3,heb de grafieken al, maar hoe krijg ik dat naar mijn profiel?

Alvast bedankt voor de hint.

Sobat.

Is gelukt, bedankt.Maar nu wil ik nog graag de provincies invoeren, hb je daar ook een tip voor?

Groet, Sobat.

bewerkt door sobat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

stats upload macro

Even je gebruikersnaam en wachtwoord invullen, hierna macro runnen, dan komt er een dosvenstertje waar je "cr" typt en op enter drukt.

daarna worden de stats in je profiel gezet.

 

 

Ik blijf het toch altijd weer leuk vinden als mensen engelse afkortingen letterlijk intypen. :rolleyes:

 

er staat Press <CR> to continue

 

Dit betekent dus niet

Type CR om verder te gaan, :blush:

 

maar

 

Druk op de enter toets om verder te gaan. ;)

 

CR staat namelijk voor Carriage Return. En dat is in het nederlandse vertaald naar De engelse term enter

 

Kort gezegd.

Alleen de enter toets is voldoende ;)

 

GuppyRob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof dat er niet eens een Nederlands woord voor is. De term 'Carriage Return' komt van de typemachine en daar had-ie wel een Nederlands equivalent: 'Terugloophaak'. Je schoof daarmee de 'wagen' waar het papier in zat terug naar zijn uitgangspositie voor een nieuwe regel en schoof het papier een regel op. Dat was vroeger...

Ik heb wel eens toetsenborden gezien waar geen 'CR' of 'Enter' op stond maar 'Invoer'. De functie van de toets is niet meer de zelfde; 'CR' lijkt me in ieder geval uit de tijd. Tot zover de toetsenbordhistorie...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof dat er niet eens een Nederlands woord voor is. De term 'Carriage Return' komt van de typemachine en daar had-ie wel een Nederlands equivalent: 'Terugloophaak'. Je schoof daarmee de 'wagen' waar het papier in zat terug naar zijn uitgangspositie voor een nieuwe regel en schoof het papier een regel op. Dat was vroeger...

Ik heb wel eens toetsenborden gezien waar geen 'CR' of 'Enter' op stond maar 'Invoer'. De functie van de toets is niet meer de zelfde; 'CR' lijkt me in ieder geval uit de tijd. Tot zover de toetsenbordhistorie...?

 

:rolleyes: Sommige mailprogramma's kun je nog wel een leuk belletje instellen voor als je op enter klikt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...