Triskelle Geplaatst 25 juli 2009 Share Geplaatst 25 juli 2009 Wellicht een stomme vraag, maar kan ik met een willekeurige autolader met mini-USB aansluiting elk USB apparaat opladen (voorop gesteld uiteraard dat het apparaat geschikt is om via de USB-poort opgeladen te worden). Concreter gesteld: is het kabeltje van mijn nüvi geschikt om mijn Touch Pro op te laden? Met andere woorden maakt USB zijn naam waar en is het werkelijk een universele bus? Bij een bevestigend antwoord: autolader met mini-USB aansluiting te koop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crankyhenkie Geplaatst 25 juli 2009 Share Geplaatst 25 juli 2009 Als de aansluiting hetzelfde is, b.v. een mini-USB, dan zou ik niet weten waarom niet. Ik gebruik mijn USB kabels ook wel door elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 25 juli 2009 Share Geplaatst 25 juli 2009 Wellicht een stomme vraag, maar kan ik met een willekeurige autolader met mini-USB aansluiting elk USB apparaat opladen (voorop gesteld uiteraard dat het apparaat geschikt is om via de USB-poort opgeladen te worden). Concreter gesteld: is het kabeltje van mijn nüvi geschikt om mijn Touch Pro op te laden? Met andere woorden maakt USB zijn naam waar en is het werkelijk een universele bus? Bij een bevestigend antwoord: autolader met mini-USB aansluiting te koop! wij hebben een autolader waaraan een Mio P350, een garmin oregon ( de colorado kan ook), SE Experia aan kan. Werkt allemaal. gr wendy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 25 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2009 Bedankt voor de rappe reacties. Het proberen waard dus ... Draadje kan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2009 Share Geplaatst 25 juli 2009 Op verzoek van de topicstarter gesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten