tyros70 Geplaatst 25 juli 2009 Geplaatst 25 juli 2009 Ik heb nog niet zolang een Garmin Legend HCx en kort geleden mijn eerste Cache gevonden maar nu zijn er ook Caches waarvan je door middel van een puzzel de coordinaten moet weten te vinden. Mijn vraag is , hoe breng ik die coordinaten in mijn GPS ? Jack
Marco de Klerk Geplaatst 25 juli 2009 Geplaatst 25 juli 2009 Ik doe het altijd als volgt: Ik markeer mijn huidige posititie en pas vervolgens de coordinaten aan.
johanvc Geplaatst 25 juli 2009 Geplaatst 25 juli 2009 mischien heb je hier wat aan... http://www.pocketinfo.nl/reviews/navigatie...-vista-hcx.html ik heb zelf geen etrex maar ff google'n wil wel eens helpen. succes...... johanvc
Lepman Geplaatst 25 juli 2009 Geplaatst 25 juli 2009 Ok, het topic is me nu duidelijk. Bij het lezen van de titel wist ik even niet wat ik moest verwachten...
Gast Geplaatst 25 juli 2009 Geplaatst 25 juli 2009 Ik heb even de onderwerptitel aangepast, zodat de inhoud van dit draadje beter duidelijker wordt.
kwebbeltjes Geplaatst 1 augustus 2009 Geplaatst 1 augustus 2009 Ik heb nog niet zolang een Garmin Legend HCx en kort geleden mijn eerste Cache gevonden maar nu zijn er ook Caches waarvan je door middel van een puzzel de coordinaten moet weten te vinden.Mijn vraag is , hoe breng ik die coordinaten in mijn GPS ? Jack Ik lees even mee aangezien ik met hetzelfde dilemma zit.
Peetee Geplaatst 1 augustus 2009 Geplaatst 1 augustus 2009 Ik doe het altijd als volgt: Ik markeer mijn huidige posititie en pas vervolgens de coordinaten aan. Dat is dus precies mijn manier. Je maakt een waypoint aan van je huidige positie en past de coördinaten aan. Maar je kunt natuurlijk elk willekeurig waypoint aanpassen, als je dat om een of andere reden handiger vindt.
PA3RW Geplaatst 1 augustus 2009 Geplaatst 1 augustus 2009 (bewerkt) Ik doe het altijd als volgt: Ik markeer mijn huidige posititie en pas vervolgens de coordinaten aan. Dat is dus precies mijn manier. Je maakt een waypoint aan van je huidige positie en past de coördinaten aan. Maar je kunt natuurlijk elk willekeurig waypoint aanpassen, als je dat om een of andere reden handiger vindt. Ik doe eerst markeer a dan kies ik een vlaggetje als WP en geef een naam in meestal de cache code met ipv GC de cijfers van de waypoints dus de eerste is 01 dan 02 etc etc. Voer de coordinaten in let wel met pjltjes links en rechts loop je door de coordinaten heen. dan op OK en nogmaals op OK. dan ga ik naar zoek en klik op de waypoint die ik net heb aangemaaakt. Dan op Ga Naar en tweemaal op de knop rechtsboven om naar het kompas te gaan. Dit herhaal ik tot de final de final geef ik de naar FN ipv de GC en dan de code. Zo bewaar ik tijdens de cache alle WP tot ik er ben. Mocht er its fout gaan kan je heel makkelijk terug. Succes team PA3RW 1 augustus 2009 bewerkt door PA3RW
HereIsTom Geplaatst 1 augustus 2009 Geplaatst 1 augustus 2009 Ik doe ongeveer hetzelfde met mijn Vista HCx. Als je in het navigatiescherm het joysticky ingedrukt houdt kun je een waypoint maken. Geef bovenaan de naam, meestal ook de GCnaam van de cache met bijv. 01 ervoor. Dan ga je op de coördinaten staan en past die aan aan de nieuwe coördinaten. En dan kun je 'm gaan zoeken
Erben Geplaatst 2 augustus 2009 Geplaatst 2 augustus 2009 Als je in het navigatiescherm het joysticky ingedrukt houdt kun je een waypoint maken. Dat werkt vanuit elk scherm
Aanbevolen berichten