plezier42 Geplaatst 15 juli 2009 Geplaatst 15 juli 2009 (bewerkt) op menige geocache staat : send to gps. klikt men hierop dan ziet men alleen de garmin gps. mijn vraag is : wat komt er op de garmin gps te staan ? alleen de coordinaten ? of de complete beschrijving van de cache inclusief evt. foto"s ? of bij een multi alle waypoints ? graag zou ik horen hoe dit werkt alvorens ik een garmin 60 aanschaf plezier42 premium member 15 juli 2009 bewerkt door plezier42
kalkendotters Geplaatst 15 juli 2009 Geplaatst 15 juli 2009 op menige geocache staat : send to gps.klikt men hierop dan ziet men alleen de garmin gps. mijn vraag is : wat komt er op de garmin gps te staan ? alleen de coordinaten ? of de complete beschrijving van de cache inclusief evt. foto"s ? of bij een multi alle waypoints ? graag zou ik horen hoe dit werkt alvorens ik een garmin 60 aanschaf plezier42 Afhankelijk van het soort lidmaatschap bij gc.com en de gebruikte GPS: geen premium-member: alleen de coordinaten wel premiummember, met GPX geschikte GPS (dus bv Oregon/Colerado/Dakota): de volledige cachebeschrijving, zonder foto's wel premiummember, andere GPS (bv GPS60, Ventura, Etrex): alleen de coordinaten
Lepman Geplaatst 15 juli 2009 Geplaatst 15 juli 2009 Zit er geen verschil in of je premium bent of niet vwb de additional waypoints?
Buzzardseye Geplaatst 15 juli 2009 Geplaatst 15 juli 2009 Zit er geen verschil in of je premium bent of niet vwb de additional waypoints? Als premium member kan je in de cachebeschrijving ook op GPX exChange file klikken. Die kan je zo instellen dat hij met GSAK opent en dan krijg je alle info.
Malyenki Geplaatst 15 juli 2009 Geplaatst 15 juli 2009 Zit er geen verschil in of je premium bent of niet vwb de additional waypoints? Net even een cache geprobeerd naar de gps te krijgen met childwaypoints via "Send to GPS"; - als Premium member krijg je alle waypoints mee, dus het hele gpxbestand. - als gewoon member krijg je ook alle waypoints (dus het hele gpxbestand)
Aanbevolen berichten