Macphisto Geplaatst 13 november 2003 Geplaatst 13 november 2003 Dit idee kwam in me op, lijkt jullie dat wat? Coca II - Competition cache. Bedoeld als tegenhanger van CoCa (Cooperation Cache) van MegaHeks (die ik binnekort hoop te gaan lopen). Moet je bij de originele CoCa samenwerken, bij CoCa II zou het gaan om een wedstrijd tussen twee cachers of teams. Vanaf een startpunt lopen twee routes met ongeveer dezelfde moeilijkheidsgraad naar een finish. De wedstrijd is natuurlijk dat de cachers / teams zo snel mogelijk bij die finish moeten komen. Onderweg moeten aanwijzingen gevonden worden voor de uiteindelijke cache, die dan wel samen, na de finish, gevonden en gelogd moet worden. De winnaar mag zich pas tot winnaar uitroepen als beide teams de finish bereikt hebben en daarna samen de cache gevonden hebben... Ik heb nog geen idee over de lokatie of uitwerking, maar ik wou eens peilen of jullie dit een leuk idee vinden.
8BG Geplaatst 13 november 2003 Geplaatst 13 november 2003 Persoonlijk vind ik het erg moeilijk om geocachen als een wedstrijd te zien. Maar ik weet dat anderen daar anders over denken. Dus voor hen zou het een goed idee zijn, voor mij persoonlijk niet. Dan zou ik de tocht maken voor de ontspannen wandeling, en de scorelijst, dus ga gerust je gang Hoewel... zit er nog een beker in voor de winnaar?
Lex en Leo-team Geplaatst 16 november 2003 Geplaatst 16 november 2003 Leuk idee, ik ben wel competatief ingesteld en als er ergens een wedstrijdje te doen valt ben ik erbij om te winnen Alex
dutch-locutus Geplaatst 17 november 2003 Geplaatst 17 november 2003 Persoonlijk vind ik het erg moeilijk om geocachen als een wedstrijd te zien. Dat zou je niet zeggen als je ziet waneer jij begonnen bent met geocaching 8bengek. Als ik zie waneer jij je eerste cache logte, en hoeveel je er nu hebt zouden we bijna denken dat je de Shumacher onder de geocachers wil worden. Maarja die vergelijking gaat natuurlijk niet echt op... - Shumacher maakt zelden fouten ...(geen last van 8BG syndroom), - heeft altijd een auto waarvan de olie optijd is bij gevult , - en de APK van de bolide van Der shumie is nooit een probleem Greetz, locutus
8BG Geplaatst 17 november 2003 Geplaatst 17 november 2003 Dat zou je niet zeggen als je ziet waneer jij begonnen bent met geocaching 8bengek. Als ik zie waneer jij je eerste cache logte, en hoeveel je er nu hebt zouden we bijna denken dat je de Shumacher on der de geocachers wil worden.Maarja die vergelijking gaat natuurlijk niet echt op...: Dit jaar was gewoon een gelukkige samenloop van omstandigheden waardoor ik lekker veel heb kunnen cachen. Ik ben eigenlijk pas in juni echt begonnen en onlangs van het massacachen afgestapt. Nooit intensie gehad om me in welke rankinglist dan ook te scharen, maar ik moet toegeven dat het wel lekker aanvoelt - Shumacher maakt zelden fouten ...(geen last van 8BG syndroom), Nee? Kijk hier dan eens naar. Hij zal inderdaad niet snel verkeerd rijden - heeft altijd een auto waarvan de olie optijd is bij gevult, - en de APK van de bolide van Der shumie is nooit een probleem Dit vind ik eng worden. Je weet te veel van me. Wie ben je, wat wil je van me?? (Niks over roest trouwens? )
dutch-locutus Geplaatst 17 november 2003 Geplaatst 17 november 2003 Nee? Kijk hier dan eens naar. Hij zal inderdaad niet snel verkeerd rijden Dit lijkt me duidenlijk, hij valt op die kerel en wil een beetje met hem fuzelen. Dit vind ik eng worden. Je weet te veel van me. Wie ben je, wat wil je van me?? Hoe ik die dingen weet...ja niet Big brother, maar "THE BORG" is watching you, resistance is futile. Locutus of Borg
8BG Geplaatst 18 november 2003 Geplaatst 18 november 2003 OJ!! Tijd om te verhuizen. Amerika bijvoorbeeld. In Florida schijnen nogal wat caches te liggen, alsmede in de Milwaukee. Gewoon prijsgraaien daar. Maar MacPhisto, om op je vraag terug te komen: volgens mij heeft Dutch-Locutus hier aangeboden om de wedstrijd met me aan te gaan. En eerlijk gezegd kan ik niet wachten!
Macphisto Geplaatst 18 november 2003 Auteur Geplaatst 18 november 2003 (geintje voor StarTrek-kijkers) Hmm, als je een battle met Locutus aangaat kan ik de cache misschien beter "Wolf 359" noemen... (/geintje voor StarTrek-kijkers)
dutch-locutus Geplaatst 18 november 2003 Geplaatst 18 november 2003 Maar MacPhisto, om op je vraag terug te komen: volgens mij heeft Dutch-Locutus hier aangeboden om de wedstrijd met me aan te gaan. En eerlijk gezegd kan ik niet wachten! Hu, zo had ik hem nog niet bekeken, maar ik sla de uitdaging niet af 8BG . Nu moet die CoCa II er alleen nog komen. Tot die tijd zoek ik iemand om de huidege CoCA cache te lopen, lijkt me lachu als je die uitdaging ook aandurft voor het is. Greetz Locutus.
barny Geplaatst 18 november 2003 Geplaatst 18 november 2003 Nu moet die CoCa II er alleen nog komen. Attack 2e CoCa Cache hier
8BG Geplaatst 18 november 2003 Geplaatst 18 november 2003 Hee Barny daar zeg je wat. Bij deze cache heb ik al (in mijn eentje weliswaar) gestaan, maar het beginpunt niet kunnen vinden. Naderhand bleek het begincoordinaat ook niet helemaal te kloppen, maar dat ter zijde. Iemand het weekend wat te doen? PS (= dus off-topic) heb jij nog structurele oplossingen voor doorzettende roestproblemen aan zeer gewaardeerde in deze sport vrijwel onmisbare persoonlijke vervoersmiddelen?
dutch-locutus Geplaatst 18 november 2003 Geplaatst 18 november 2003 (1) Iemand het weekend wat te doen? (2) PS (= dus off-topic) heb jij nog structurele oplossingen voor doorzettende roestproblemen aan zeer gewaardeerde in deze sport vrijwel onmisbare persoonlijke vervoersmiddelen? (1) Mijn eerdere uitnodiging staat nog steeds , ik heb een goede portofoon set met voldoende bereik. Zondag as had ik al gereserveerd voor de geo hobby, lijkt me wel wat, of heeft mijn Borg alterego je werkenlijk bedenkingen gegeven . (2) Die vraag zal wel meer voor Barny zijn, roest is niet echt mijn vak ik zit meer in de data netwerken. Wat ik wel weet van mijn vorige auto is dat een roestplekje nog goed te redden is, maar als het al echt aan het doorzetten is, foute boel... . Greetz, Locutus
barny Geplaatst 19 november 2003 Geplaatst 19 november 2003 (1) Iemand het weekend wat te doen? (2)PS (= dus off-topic) heb jij nog structurele oplossingen voor doorzettende roestproblemen aan zeer gewaardeerde in deze sport vrijwel onmisbare persoonlijke vervoersmiddelen? (1) Helaas heb ik een beetje weinig tijd de laatste tijd. Maar komt er meer tijd vrij (ben al aan het zoeken maar alle tijdruimtes zijn leeg) dan maak ik tijdig een CoCa berichtje (2) Ik hoop dat je deze vraag stelt uit hoofde van mijn beroep, omdat ik niet kan spreken uit ervaring met het uitgesprokener. Na een duik in mijn oude leerboeken is er eigenlijk maar een manier en dat is amputatie van het desbetreffende voertuigdeel. Nu ik jouw vrijwel onmisbare persoonlijke vervoersmiddel al eens heb mogen bewonderen zal ik een foto bijvoegen van het uiteindelijke resultaat na de amputatie van de betreffende onderdelen voor amputatie Tijdens en na .
dutch-locutus Geplaatst 20 november 2003 Geplaatst 20 november 2003 Mhhh...Optie voor een nieuwe cache Die doorroest plekken maken je auto zeer geschikt als een rijdende cache locatie, film canister in 1 van die gaten en je hebt een geweldige cache. Taak aan de geocacher om met een prikstok te bepalen in welk gat het film canister zit, en die er dan uit te krijgen . Voorstel voor de naam van die cache: "Achtbaan's rijdende prikcache". Het grappige is natuurlijk dat deze cache langzaam meer sterren zal krijgen , naarmate het aantal doorroestplekken toeneemt. Ik zie er zelfs een team Cache in, 1 Teamlid dwingt achtbaan tot stoppen en de andere zoekt de cache, zo is dit bericht weer min of meer on topic! Greetz Locutus.
Aanbevolen berichten