post@co Geplaatst 8 juli 2009 Geplaatst 8 juli 2009 (bewerkt) hoi, kan iemand mij vertellen of [en hoe] het mogelijk is om een bookmark lijstje ergens op te slaan? [aangemaakt door iemand anders, maar openbaar voorbeeld] ik kan hem tot nu toe alleen als bladwijzer kwijt in firefox, maar is er ook een mogelijkheid op de GC.nl og GC.com website? eduard 8 juli 2009 bewerkt door post@co
De Saatjes Geplaatst 8 juli 2009 Geplaatst 8 juli 2009 hoi, kan iemand mij vertellen of [en hoe] het mogelijk is om een bookmark lijstje ergens op te slaan? [aangemaakt door iemand anders, maar openbaar voorbeeld] ik kan hem tot nu toe alleen als bladwijzer kwijt in firefox, maar is er ook een mogelijkheid op de GC.nl og GC.com website? eduard Ben ik ook erg benieuwd naar. Tot op heden sla ik ze op in mijn favorieten van IE maar het zou mooi zijn als je ze in een watchlist ofzo kon plaatsen.
Piglet 16 Geplaatst 8 juli 2009 Geplaatst 8 juli 2009 Als je premium member ben kun je er een pocket querie van maken.
Nijen Geplaatst 8 juli 2009 Geplaatst 8 juli 2009 (bewerkt) Als je premium member ben kun je er een pocket querie van maken. ? Edit: lama heb het al gevonden.. steeds overheen gelezen ofzo.. 8 juli 2009 bewerkt door Nijen
Ruud4d Geplaatst 8 juli 2009 Geplaatst 8 juli 2009 Je kunt natuurlijk ook elke cache appart in je watchlist zetten als je een bookmarkklijst tegenkomt die je bevalt of handig lijkt. Ook hierbij is een premium membership handig omdat je dan een grotere watchlist krijgt.
*BaJo* Geplaatst 8 juli 2009 Geplaatst 8 juli 2009 Je kunt natuurlijk ook elke cache appart in je watchlist zetten als je een bookmarkklijst tegenkomt die je bevalt of handig lijkt. Ook hierbij is een premium membership handig omdat je dan een grotere watchlist krijgt. Bedoel je nu dat je van een bookmarklijst die je aanspreekt de caches die erin staat opent en dan weer in een eigen bookmark zet? Dan krijg je dus allemaal dezelfde bookmarks en het is een zeer tijdrovend karweitje. Bookmarklist zelf kan je volgens mij niet watchen. En om nu alle caches te gaan watchen, dat levert veeeeeeeeeeel e-mail op.
Ruud4d Geplaatst 8 juli 2009 Geplaatst 8 juli 2009 Je kunt natuurlijk ook elke cache appart in je watchlist zetten als je een bookmarkklijst tegenkomt die je bevalt of handig lijkt. Ook hierbij is een premium membership handig omdat je dan een grotere watchlist krijgt. Bedoel je nu dat je van een bookmarklijst die je aanspreekt de caches die erin staat opent en dan weer in een eigen bookmark zet? Dan krijg je dus allemaal dezelfde bookmarks en het is een zeer tijdrovend karweitje. Bookmarklist zelf kan je volgens mij niet watchen. En om nu alle caches te gaan watchen, dat levert veeeeeeeeeeel e-mail op. Als je dat niet wilt, kun je toch gewoon een favoriet maken van de bookmarklist? Dan kun je makkelijk naar die lijst.
post@co Geplaatst 8 juli 2009 Auteur Geplaatst 8 juli 2009 Als je premium member ben kun je er een pocket querie van maken. ok, dat kan ik doen, maar als dan de bookmark list aangepast wordt wordt dit dan direct meegenomen in de volgende pocket querie?
Aanbevolen berichten