Team Coyote Geplaatst 6 juli 2009 Geplaatst 6 juli 2009 Hallo Ik heb een vraag over Google Earth. Wanneer ik met het geocaching KMl bestand google earth opstart dan worden de caches in google earth niet zichtbaar. (provider ziggo) Wanneer we dit doen in een andere woonplaats (ook Ziggo) worden de caches wel zichtbaar. Weet iemand hoe dit kan? Alle instellingen van beide google earth programma's zijn identiek. Groet Team Coyote Andre
elisa1955 Geplaatst 6 juli 2009 Geplaatst 6 juli 2009 Ik heb soms het zelfde probleem, laatst ook een hele tijd geen caches gezien in goole earth, en dan kijk je na een paar weken weer,, en dan doet hij het zomaar !? Ook wil nog wel eens helpen, opnieuw op bestand klikken en opnieuw het kml bestand openen. ps, heb ook ziggo
Sivota Geplaatst 6 juli 2009 Geplaatst 6 juli 2009 Deze vraag deed me even denken aan een ander draadje link. Ik heb geen idee of het hier van toepassing is of hulp biedt, maar ik zet het maar even neer. Slaat het nergens op: negeer het maar.
Aanbevolen berichten