Spring naar bijdragen

Doodlopende Forumlink


De Saatjes

Aanbevolen berichten

Als ik vanuit de gc.nl indexpagina klik op de link naar het forumdraadje "Kids Corner" krijg ik de melding "Sorry, de link blijkt doodlopend te zijn."

Weet iemand hier de reden van? Het gebeurt mij alleen bij dit draadje, en iedere keer opnieuw...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De melding 'link blijkt doodlopend te zijn' kan voorkomen als:

  • Het draadje / onderwerp door een moderator naar een ander subforum verplaatst is en het bericht dus een andere referentie gekregen heeft.
  • Het draadje opgeschoond is (off-topic reacties zijn dan verwijderd) en de link verwijst dan naar een verwijderd bericht.

 

Wellicht dat er nog meer mogelijkheden zijn, maar daar heb ik als moderator geen inzicht in.

Misschien dat een forum admin hier nog iets over kan zeggen?

 

P.S.: Ik heb het bericht verplaatst van "GEOCACHING > Algemene vragen" naar "DIVERSEN > Deze website/Forum > Forum", dus wellicht zie nu ook al dat de link doodloopt als je dit bericht via de frontpage benaderd zou hebben :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De melding 'link blijkt doodlopend te zijn' kan voorkomen als:

  • Het draadje / onderwerp door een moderator naar een ander subforum verplaatst is en het bericht dus een andere referentie gekregen heeft.
  • Het draadje opgeschoond is (off-topic reacties zijn dan verwijderd) en de link verwijst dan naar een verwijderd bericht.

 

Wellicht dat er nog meer mogelijkheden zijn, maar daar heb ik als moderator geen inzicht in.

Misschien dat een forum admin hier nog iets over kan zeggen?

 

P.S.: Ik heb het bericht verplaatst van "GEOCACHING > Algemene vragen" naar "DIVERSEN > Deze website/Forum > Forum", dus wellicht zie nu ook al dat de link doodloopt als je dit bericht via de frontpage benaderd zou hebben :D

 

 

Ja, dat kan ik ;)!

 

Twin Peaks heeft reeds eerder ergens het volgende aangegeven:

 

Nee, het betreft een topic dat bij ons in het Team hoekje staat.

Daar wordt ruggespraak gehouden door de SGN Wie-kent event-organisatie, waar natuurlijk ook wat dingen voor de kids worden georganiseerd..

Dat zou dus niet zichtbaar moeten zijn

 

Dat bewuste topic is echter toegankelijk gemaakt voor 1 "niet Teammember" die daaraan meewerkt, maar door een "bug" in de forumsoftware wordt het daardoor op de frontpage zichtbaar en blijft dat hardnekkig verschijnen elke keer als iemand daar een bericht in plaatst.

 

That's all. Hinderlijk, maar ook weer niet zo heel hinderlijk.... men probeert het op te lossen.

 

 

Grtz, Sjoerd

 

Het is hinderlijk voor buitenstaanders, alleen de persoon die het kan oplossen is op dit moment op vakantie, dus eh: even geduld svp!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...