Spring naar bijdragen

Cachebeschrijvingen Op Geocaching.nl I.p.v. .com


Peetee

Aanbevolen berichten

Eerst een poging doen onder onze duiven te schieten door vanaf het forum van geoaching.nl PMetjes te sturen naar onze forumgebruikers dat men welkom is op de buren, en nu ook nog op het forum van geocaching.nl de werkwijze van geocaching.nl aan de kaak te stellen? Is het zo "druk" op jullie site en forum?

 

De dag dat het geocaching.nl team gaat posten op jullie forum en openlijk zaken van jullie aan de kaak gaat stellen hou ik er per direct mee op. Zoiets kinderachtigs.

 

Als je jezelf respecteert, moet je dit niet willen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik wil toch even reageren op wat hier gedaan wordt. Ik wil niemand het plezier van cachen ontnemen. Maar volgens mij wordt hier toch wel een grens over gegaan.

 

...

 

Maar het kan zijn dat wij er helemaal naast zitten en dat dit wel een legale methode is en zullen wij dit zeker ook kunnen gaan aanbieden in de toekomst. (alleen wel nadat duidelijk is of het is toegestaan.)

 

Het de buren team

Tjonge jonge jonge ..., wat laat jij je verschrikkelijk kennen. :rolleyes:

 

Want je snapt natuurlijk zelf wel dat dit een optie is die net nu even van pas komt, maar op het moment dat geocaching.com zelf in de lucht is helemaal voor cachers niet interessant is.

Nu .com weer draait zal de belangstelling voor deze optie snel weer tot nul dalen.

 

Ik snap werkelijk niet waar jij je zo druk over maakt, anders dan dat je het als een mogelijkheid ziet om weer even tegen .nl aan te scfhoppen en tegelijkertijd jullie eigen site te promoten.

 

Wat een schijnheiligheid! :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik op de kaart kijk zie ik in totaal 4 caches in Friesland... En niet 1 van de 17 van mijzelf.. Iemand enig idee hoe dit kan?

Dat moet in jouw instellingen liggen, want ik zie ze allemaal. Ook jouw caches. Misschien je IE cache eens leeg gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik op de kaart kijk zie ik in totaal 4 caches in Friesland... En niet 1 van de 17 van mijzelf.. Iemand enig idee hoe dit kan?

Dat moet in jouw instellingen liggen, want ik zie ze allemaal. Ook jouw caches. Misschien je IE cache eens leeg gooien.

 

okeuh.. en hoe doen we dat? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik op de kaart kijk zie ik in totaal 4 caches in Friesland... En niet 1 van de 17 van mijzelf.. Iemand enig idee hoe dit kan?

Dat moet in jouw instellingen liggen, want ik zie ze allemaal. Ook jouw caches. Misschien je IE cache eens leeg gooien.

 

okeuh.. en hoe doen we dat? ;)

In IE:

Extra - Opties - Browsergeschiedenis - Verwijderen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst een poging doen onder onze duiven te schieten door vanaf het forum van geoaching.nl PMetjes te sturen naar onze forumgebruikers dat men welkom is op de buren, en nu ook nog op het forum van geocaching.nl de werkwijze van geocaching.nl aan de kaak te stellen? Is het zo "druk" op jullie site en forum?

 

De dag dat het geocaching.nl team gaat posten op jullie forum en openlijk zaken van jullie aan de kaak gaat stellen hou ik er per direct mee op. Zoiets kinderachtigs.

 

Als je jezelf respecteert, moet je dit niet willen doen.

 

Ik wil hier even op reageren. Voor zover ik heb kunnen nagaan heb ik nog geen enkele pm gestuurd via gc.nl. Daarnaast staat het mij vrij om waar ik het nodig vind de mogelijkheid van het sturen van een PM te gebruiken. Hier heb ik echter nog nooit gebruik van gemaakt.

 

Uiteraard is iedereen welkom op ons forum en op de website.

 

Even over de aanval op gc.nl. Ik zie het iets anders. Ik heb hier op het forum een account geopend nadat er een aanval was op de werkwijze, en of dingen wel volgens de regels van groundspeak waren. Ik heb alleen gereageerd op dingen die ons verweten werden. De eerste berichten op dit forum over de buren zijn geheel buiten ons om geplaatst. Nadat het account was goedgekeurd heb ik gereageerd. Dit leverde zoveel negatieve reacties op en verwijten over illegale praktijken dat dat wel even blijft hangen bij ons.

 

Een reactie van onze kant op het aanbieden van cachebeschrijvingen buiten gc.com om ligt dan in de lijn der verwachting. Hoe zegt men het ook alweer "wie de bal kaatst kan hem ooit terug verwachten."

 

En ach als ik het over respect heb, lees de draadjes nog eens na. Wij hebben gereageerd op verwijten en aanvallen aan ons adres hier gedaan. Dit is een gevolg hiervan. Als er verwijten en aanvallen op ons forum komen reageren wij/ik daar ook op.

 

In een reactie werd vermeld dat er mensen zijn die zich druk maken over een functionaliteit die al jaren bestaat. Hij is bij velen niet bekend, ook niet bij ons tot vandaag. In eerdere niet beschikbaarheid van gc.com is dit nooit vermeld. Dus vandaar mijn wat verbaasde reactie.

 

The flying dutchies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een reactie werd vermeld dat er mensen zijn die zich druk maken over een functionaliteit die al jaren bestaat. Hij is bij velen niet bekend, ook niet bij ons tot vandaag. In eerdere niet beschikbaarheid van gc.com is dit nooit vermeld. Dus vandaar mijn wat verbaasde reactie.

 

The flying dutchies.

Of een optie wel of niet bekend is, kan ook liggen aan het feit dat het eerder nooit echt relevant was om het te vermelden, zoals dat nu met deze grote verstoring wel het geval was.

 

Maar om aan te tonen dat het een al lang bestaande optie is: zoek maar in de zoekmachine van deze site met de volgende zoekargumenten: +Weergave +cachebeschrijving +geocaching +experimenteel.

Dat het wel eerder genoemd is bij verstoringen op .com kun je lezen in de opmerking van Ruud4d op 4 februari 2007.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...