TuuronTour Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 Als ik zo'n route loop moet ik steeds handmatig de volgende waypoint selecteren, en dat is nog wel eens zoeken tussen alle waypoints die er staan. Is er geen handigere manier om automatisch bij het bereiken van wp1 wp2 actief wordt?? Heb het nog niet kunnen vinden. Iemand misschien een antwoord hierop? Je kan wel adhv de naam zien bij welke cache de child wp hoort. Stel je loopt cache GCABCD, dan heet het eerste wp vaak "01ABCD", het tweede wp "02ABCD"enz. Als het goed is kan je filteren door een deel van de naam in te tikken, als je ABCD typt zie je dan alle child wp's met die tekst in de naam.
Cernunnos Geplaatst 14 maart 2010 Geplaatst 14 maart 2010 via mapsource zou denk ik nog wel kunnen gaan werken, maar ja die heb ik niet altijd spontaan bij de hand. Dat ik de childs kan vinden via 01abcd was ik achter. Ik kan mij echter vaag herinneren dat zelfs mijn garmin gps 12 ze gewoon vertaalde naar een route. Lijkt mij toch niet zo moeilijk om die functie in de software te implementeren??? Wat dat betreft laat Garmin het een beetje afweten wat mij betreft. Ook op een mail met een verzoek, vraag, hierover niets terug gehoord. Al met al, het is te doen , maar kan zoveel makkelijker.
Aanbevolen berichten