Spring naar bijdragen

Gps Ontvanger Te Leen Gezocht


ProgrammerKai

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Na een geocacheactiviteit bij een vereniging van mij (olv een ervaren geocacher!) ben ik helemaal verkocht voor geocaching.

 

Echter mijn moeder is het niet met me eens en wil eigenlijk liever niet dat ik ga geocachen. Nu kan het waarschijnlijk er wel doorheen krijgen, maar stel dat ik het toch niet helemaal zo leuk vind als ik dacht, heb ik een hele rel veroorzaakt zonder zinnig resultaat en dat vind ik een beetje zonde. Dus ik wil geocaching graag een keer uitproberen over een wat langere periode.

 

Wie zou mij daarbij willen helpen en een gps-ontvanger uitlenen? Het gaat even vooral om het idee, hoe we het precies gaan uitvoeren. Ik wil best borg betalen en hoe we precies de overdracht doen enzo dat regelen we wel. Van het uitlenen kunnen we altijd nog afzien.

 

Iedereen alvast hartstikke bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waar woon je?

Er is vast een cacher in de buurt waar je met mee kan.

Het is zijn geen ontvangers die je zo maar even uitleent.

bewerkt door zwiepjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie zou mij daarbij willen helpen en een gps-ontvanger uitlenen? Het gaat even vooral om het idee, hoe we het precies gaan uitvoeren. Ik wil best borg betalen en hoe we precies de overdracht doen enzo dat regelen we wel. Van het uitlenen kunnen we altijd nog afzien.

 

Waarom lenen? Waarom ga je niet eens met een ervaren geocacher bij jou in de buurt op stap? Is heel leerzaam en al cachend kom je heel wat aan de weet. Verder kan ik me voorstellen dat niet iedereen zomaar aan een wildvreemde een GPS gaat uitlenen.

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenen?

Ik denk dat er weinig geocachers te vinden zijn die hun GPS uitlenen.

Stel je voor dat er net, op het moment dat de GPS is uitgeleend, een nieuwe cache in de buurt verschijnt.

 

Misschien is zo'n ding huren een betere optie?

Maar daar ben je er natuurlijk nog niet mee want je moet ook nog wat software op je PC hebben als je echt wat wil.

 

Via www.gps.nl kun je ze in ieder geval huren en ik denk dat er vast nog wel adressen bij jou in de buurt zijn waar dat ook lukt.

 

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Software heb je in eerste instantie niet nodig. Bij de meeste caches kun je gewoon achter het pijltje aan lopen.

 

Ik zou zeggen: huur af en toe een gps en/of probeer met een cacher uit de buurt mee te lopen en zo te kijken of het wat voor je is.

Plaats een oproepje bij geodating en zoek zo een cacher die je wel wil begeleiden en uitleg wil geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst hartstikke bedankt voor jullie vlugge en vele reacties ;) (in een ochtendje tijd)

 

jullie hebben gelijk, mensen lenen ze waarschijnlijk niet zo makkelijk uit. Ik vind het idee van jullie om met een cacher uit de buurt mee te lopen erg interessant.

Huren vind is opzich wel handig, maar een stuk minder gezellig en leerzaam denk ik.

Ik woon in Raamsdonksveer, een klein dorpje aan de A27. In het midden tussen Breda en Gorinchem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst hartstikke bedankt voor jullie vlugge en vele reacties ;) (in een ochtendje tijd)

 

jullie hebben gelijk, mensen lenen ze waarschijnlijk niet zo makkelijk uit. Ik vind het idee van jullie om met een cacher uit de buurt mee te lopen erg interessant.

Huren vind is opzich wel handig, maar een stuk minder gezellig en leerzaam denk ik.

Ik woon in Raamsdonksveer, een klein dorpje aan de A27. In het midden tussen Breda en Gorinchem.

 

welkom in de wereld van geocaching

 

t'veer volgend weekeind ga ik in made en omg. een paar caches doen!

je kan den e.v.t. mee

 

maar er zijn er vast wel in de buurt die je een keertje op sleeptouw willen meenemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...