hardemanburg Geplaatst 23 juni 2009 Geplaatst 23 juni 2009 Ik gebruik een Explorist 210. Als ik op zoek ben naar een cache wil ik graag ook andere caches in de buurt zien op de kaart in mijn GPS. Kan dit en zo ja hoe?
Goonies Oosterhout Geplaatst 24 juni 2009 Geplaatst 24 juni 2009 Je zou de waypoints voor alle caches in de buurt in je gps kunnen zetten. Dan zijn ze vast ook zichtbaar op de kaart. Hoe je waypoints in de gps zet, staat waarschijnlijk wel in de handleiding. De coördinaten van de caches vind je op geocaching.com.
Team Helmpies Geplaatst 24 juni 2009 Geplaatst 24 juni 2009 Je kunt een .loc bestand downloaden naar je PC en op je computer in de Geocache manager (zo heet íe toch?) of zoiets zetten. Dan je GPS aankoppelen en je kunt exporteren naar je GPS. Je kunt er maximaal 200 caches per bestand in zetten, als je meer wilt, moet je meerdere bestanden benoemen en deze exporteren. (maak dan een selectie rondom een grote plaats of zo...) Als je dit doet, zie je ze op je scherm, het kan zijn dat je bij voorkeuren of zoiets even het juiste bestand dat je wilt zien moet selecteren. Deze punten zijn dan automatisch bij Geocaches opgeslagen, niet bij POI's. (Inclusief hint, heel handig!) Maar let op: wat je er via PC op je GPS zet, kun je ook alleen via de PC weer van je GPS verwijderen. Succes!
Aanbevolen berichten