Spring naar bijdragen

Gsak Max 500 Caches ??


meelhopper

Aanbevolen berichten

Ik probeer in een nieuwe GSAK database een aantal pocket querys in te lezen. Maar na 500 (bij een volgende pocket Q) lijkt het wel of hij nieuwe inleest, maar de teller blijft gewoon op 500 staan.

Wat doe ik fout?

Groet van een beginnende cacher

bewerkt door meelhopper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Check even de vinkjes in het scherm waarin je de PQ's inleest.

Waarschijnlijk overschrijf je bij het inlezen van de 2e PQ de gegevens van de eerste.

 

Trouwens, probeer je grenzen van de PQ's zo in te stellen dat je net onder de 500 caches blijft, dan merk je het wanneer er wijzigingen zijn.

 

Groeten Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Check even de vinkjes in het scherm waarin je de PQ's inleest.

Waarschijnlijk overschrijf je bij het inlezen van de 2e PQ de gegevens van de eerste.

 

Trouwens, probeer je grenzen van de PQ's zo in te stellen dat je net onder de 500 caches blijft, dan merk je het wanneer er wijzigingen zijn.

 

Groeten Jan-Willem.

En als je meerdere querys achter elkaar inleest via emailfunctie, dat stopt Gsak toch na elke 500 voor een bevestiging?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Check even de vinkjes in het scherm waarin je de PQ's inleest.

Waarschijnlijk overschrijf je bij het inlezen van de 2e PQ de gegevens van de eerste.

 

Trouwens, probeer je grenzen van de PQ's zo in te stellen dat je net onder de 500 caches blijft, dan merk je het wanneer er wijzigingen zijn.

 

Groeten Jan-Willem.

En als je meerdere querys achter elkaar inleest via emailfunctie, dat stopt Gsak toch na elke 500 voor een bevestiging?

 

bij mij vraagt hij geen bevestiging, hij leest ze gewoon allemaal in.

(hoef zelf niets meer te doen, behalve op het laatst de wijzigingen bekijken en op afsluiten klikken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Check even de vinkjes in het scherm waarin je de PQ's inleest.

Waarschijnlijk overschrijf je bij het inlezen van de 2e PQ de gegevens van de eerste.

 

Trouwens, probeer je grenzen van de PQ's zo in te stellen dat je net onder de 500 caches blijft, dan merk je het wanneer er wijzigingen zijn.

 

Groeten Jan-Willem.

En als je meerdere querys achter elkaar inleest via emailfunctie, dat stopt Gsak toch na elke 500 voor een bevestiging?

 

bij mij vraagt hij geen bevestiging, hij leest ze gewoon allemaal in.

(hoef zelf niets meer te doen, behalve op het laatst de wijzigingen bekijken en op afsluiten klikken)

Ik krijg wel de tussenmelding van GSAK. Ik dacht dat je per dag 5 x een PQ kunt draaien. Ik ga vanavond nog wel eens verder. Want ik wil wel mijn database gevuld krijgen. Ik ben nu bezeig terug te werken van 2009 terug in de tijd . Maar gezien de toename aan caches kan het maar per 1 of 2 maanden, anders ga ik over de 500.

Is het niet mogelijk om een complete gevulde database te kopieren (van Nederlandse caches) en te mailen of ergens ter download te plaatsen???? Misschien iets voor het geocaching.nl team?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Check even de vinkjes in het scherm waarin je de PQ's inleest.

Waarschijnlijk overschrijf je bij het inlezen van de 2e PQ de gegevens van de eerste.

 

Trouwens, probeer je grenzen van de PQ's zo in te stellen dat je net onder de 500 caches blijft, dan merk je het wanneer er wijzigingen zijn.

 

Groeten Jan-Willem.

En als je meerdere querys achter elkaar inleest via emailfunctie, dat stopt Gsak toch na elke 500 voor een bevestiging?

 

bij mij vraagt hij geen bevestiging, hij leest ze gewoon allemaal in.

(hoef zelf niets meer te doen, behalve op het laatst de wijzigingen bekijken en op afsluiten klikken)

Ik krijg wel de tussenmelding van GSAK. Ik dacht dat je per dag 5 x een PQ kunt draaien. Ik ga vanavond nog wel eens verder. Want ik wil wel mijn database gevuld krijgen. Ik ben nu bezeig terug te werken van 2009 terug in de tijd . Maar gezien de toename aan caches kan het maar per 1 of 2 maanden, anders ga ik over de 500.

Is het niet mogelijk om een complete gevulde database te kopieren (van Nederlandse caches) en te mailen of ergens ter download te plaatsen???? Misschien iets voor het geocaching.nl team?

 

 

Kijk ook eens in dit topic: http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...=pocket+queries

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...