Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

vanaf het begin dat ik hem heb loopt hij vast (om hem weer te gebruiken, batterijen verwijderen). Soms gebeurt het 3x in een route. Afgelopen zaterdag was het weer zover, 3x. Zondag nog 4x

Heb al een harde reset geprobeerd, firmware er opnieuw opgezet maar hij blijft vast lopen. Als ik zelf een nieuw coordinaat invoer of een bestaande invoer zoals een traditonal.

Ook had een navigatie probleempje. Kompasnaald wees naar het zuiden, maar we moesten noord lopen en daarbij namen de meters ook af. We hebben de cache toen ook niet kunnen vinden.

Komt dit iemand bekend voor?

bewerkt door G-en-M
  • 2 weeks later...
Geplaatst

Hij ligt bij de leverancier voor reparatie. Man dat is wel ff wennen dat je 's avonds niet meer een eind kan wandelen en cachen. Nu maar weer gewoon wandelen.

Geplaatst
Hij ligt bij de leverancier voor reparatie. Man dat is wel ff wennen dat je 's avonds niet meer een eind kan wandelen en cachen. Nu maar weer gewoon wandelen.

............... en hoe lang ben je'm kwijt?

Geplaatst

nog geen idee. Gister is hij opgestuurd en zal vandaag daar wel aankomen. Hopelijk hoor ik er gauw wat van.

• 1 month later...
Geplaatst

Nou ik heb hem terug gekregen na 4 weken! afwezigheid op 28juli. Hij is gerepareerd door Garmin NL. Vorige week heb ik er pas weer gebruik van kunnen tijdens cachen in flevoland en hij heeft nog steeds dezelfde vastlopers. Wordt er een beetje moe van, straks is hij weer 4 weken weg en in september heb ik hem weer nodig ivm gps tochten die we gaan lopen.

Het viel me op toen ik hem terug krijg dat hij nog hetzelfde was als toen ik hem wegstuurde, zelfde info stond erin, zelfde kaarten en ook nog aanwezige geocaches. Resetten ze hem niet bij garmin als je hem opstuurd?

Geplaatst

och, ik baal als een stekker, nu gaat ie naar de leverancier terug voor reparatie en nu ga ik over 1 week plots op vakantie naar oostenrijk, moet ik hem nu wel opsturen of niet. dillema.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...