Spring naar bijdragen

Caches op de kaart van Frankrijk


qc1500

Aanbevolen berichten

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kom er niet uit. Ik vind heel veel caches in frankrijk,500+ maar kan nog steeds niet uit vinden waar die liggen. Wij gaan op vakantie en wil gaan cachen. Is er zoiets net als de kaart van nederland, waar je de cachesop kunt zien die in de buurt van je vakantie plek liggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als je kijkt op geocaching.com > hide and seek a cache > search with google maps ( of postcode intypen) > schuif naar benee schuiven = uitzoomen > beweeg de kaart tot je europa ziet > schuif naar boven bewegen =inzoomen > nu kan je gaan zoeken op je bestemming.

Deze methode is misschien wat omslachtig , maar werkt prima. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je kijkt op geocaching.com > hide and seek a cache > search with google maps ( of postcode intypen) > schuif naar benee schuiven = uitzoomen > beweeg de kaart tot je europa ziet > schuif naar boven bewegen =inzoomen > nu kan je gaan zoeken op je bestemming.

Deze methode is misschien wat omslachtig , maar werkt prima. :beerchug:

 

Of je kan natuurlijk gewoon even de naam van een nabijgelegen stad in het "zoom to address" vakje tikken en op return drukken, zodat je niet elke keer duizenden kilometers hoeft te schuiven...

 

 

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik krijg nu bijv: http://www.geocaching-france.com/index.php...amp;wpt=GC1FTB2 Maar er staan geen anwijzingen, niks. Of kijk ik er overheen?

Onder de kaart van Frankrijk, links van Signal staat een link naar de cacheomschrijving op .com

 

Als je kijkt op geocaching.com > hide and seek a cache > search with google maps ( of postcode intypen) > schuif naar benee schuiven = uitzoomen > beweeg de kaart tot je europa ziet > schuif naar boven bewegen =inzoomen > nu kan je gaan zoeken op je bestemming.

Deze methode is misschien wat omslachtig , maar werkt prima. :beerchug:

Of je kan natuurlijk gewoon even de naam van een nabijgelegen stad in het "zoom to address" vakje tikken en op return drukken, zodat je niet elke keer duizenden kilometers hoeft te schuiven...

Zo gebruik ik het ook, werkt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...