qc1500 Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kom er niet uit. Ik vind heel veel caches in frankrijk,500+ maar kan nog steeds niet uit vinden waar die liggen. Wij gaan op vakantie en wil gaan cachen. Is er zoiets net als de kaart van nederland, waar je de cachesop kunt zien die in de buurt van je vakantie plek liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Je kan de Google maps kaart gebruiken die onder een cache staat. Dubbelklikken en je ziet alle caches in de buurt. Je kan dan ook nog zoomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Huntertje Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Als je kijkt op geocaching.com > hide and seek a cache > search with google maps ( of postcode intypen) > schuif naar benee schuiven = uitzoomen > beweeg de kaart tot je europa ziet > schuif naar boven bewegen =inzoomen > nu kan je gaan zoeken op je bestemming. Deze methode is misschien wat omslachtig , maar werkt prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patje Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 (bewerkt) Klik hier maar eens en deze om het nog makkelijker te maken. Succes! 20 mei 2009 bewerkt door patje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
qc1500 Geplaatst 20 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2009 zo die laatste. Thanks. Ik ga kijken of ik er zo uit kan komen.Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
qc1500 Geplaatst 20 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2009 ik krijg nu bijv: http://www.geocaching-france.com/index.php...amp;wpt=GC1FTB2 Maar er staan geen aanwijzingen, niks. Of kijk ik er overheen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CeilingCat Geplaatst 21 mei 2009 Share Geplaatst 21 mei 2009 Als je kijkt op geocaching.com > hide and seek a cache > search with google maps ( of postcode intypen) > schuif naar benee schuiven = uitzoomen > beweeg de kaart tot je europa ziet > schuif naar boven bewegen =inzoomen > nu kan je gaan zoeken op je bestemming. Deze methode is misschien wat omslachtig , maar werkt prima. Of je kan natuurlijk gewoon even de naam van een nabijgelegen stad in het "zoom to address" vakje tikken en op return drukken, zodat je niet elke keer duizenden kilometers hoeft te schuiven... Hans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ZaNaBoZa Geplaatst 21 mei 2009 Share Geplaatst 21 mei 2009 ik krijg nu bijv: http://www.geocaching-france.com/index.php...amp;wpt=GC1FTB2 Maar er staan geen anwijzingen, niks. Of kijk ik er overheen? Onder de kaart van Frankrijk, links van Signal staat een link naar de cacheomschrijving op .com Als je kijkt op geocaching.com > hide and seek a cache > search with google maps ( of postcode intypen) > schuif naar benee schuiven = uitzoomen > beweeg de kaart tot je europa ziet > schuif naar boven bewegen =inzoomen > nu kan je gaan zoeken op je bestemming. Deze methode is misschien wat omslachtig , maar werkt prima. Of je kan natuurlijk gewoon even de naam van een nabijgelegen stad in het "zoom to address" vakje tikken en op return drukken, zodat je niet elke keer duizenden kilometers hoeft te schuiven... Zo gebruik ik het ook, werkt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
qc1500 Geplaatst 22 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2009 ok ! gevonden. Nu nog even oefenen met schuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden