DiedB Geplaatst 14 mei 2009 Geplaatst 14 mei 2009 Ik heb Topo NL en die wil ik graag in zijn geheel op mijn GPS zetten. Nu moet ik stukken kaart gaan selecteren in MapSource en dat is niet echt handig. Is er een optie waarmee je heel Nederland (heel Topo NL) in een keer op je GPS kan zetten?
Ringeling Geplaatst 14 mei 2009 Geplaatst 14 mei 2009 (bewerkt) Ik heb Topo NL en die wil ik graag in zijn geheel op mijn GPS zetten. Nu moet ik stukken kaart gaan selecteren in MapSource en dat is niet echt handig. Is er een optie waarmee je heel Nederland (heel Topo NL) in een keer op je GPS kan zetten? Eerst uitzoomen tot je heel Nederland op je computerscherm ziet. Linkermuisknop ingedrukt houden en slepen over alle kaartdelen tot ze roze zijn en klaar. Verzenden naar gps en klaar. 14 mei 2009 bewerkt door Ringeling
DiedB Geplaatst 14 mei 2009 Auteur Geplaatst 14 mei 2009 Oke, het lukt. En ik heb net met het programma van De Broekies allemaal PQ's gemaakt, maar ik krijg ze niet in mijn mail? Moet ik hier gewoon op wachten?
DiedB Geplaatst 14 mei 2009 Auteur Geplaatst 14 mei 2009 Dat probleem is opgelost, ik had geen dagen aangevinkt, maar nu heb ik nog een vraag: Ik heb alles in mijn Oregon 300 gezet in de map GPX. Nu staan alle caches niet bij Geocaching maaar bij Waypoint Manager. Hoe zorg ik ervoor dat de gpx bestandjes in Geocaching komen?
Aanbevolen berichten