Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
@gps_floris:

Misschien moet je nog instellen welk type batterijen je gebruikt, dan kan de Oregon een betere schatting geven.

Dat gaat via "Stel in"> "Systeem" > "Batterijsoort", en dan kan je kiezen uit alkaline/lithium/nimh

voor beide soorten batterijen was de juiste selectie gemaakt bij de instellingen.

Had ik al gedaan ;) Maar toch bedankt voor het meedenken

Geplaatst
dat verhaaltje van die achtergrondverlichting krijg je altijd te zien als je batterijen leeg zijn.

Ben ik niet van mening. Met gebruik van NiMH (oplaadbare) kreeg ik de melding niet. En met Alkaline kreeg ik de melding bij half volle batterijen.

Heb Sw 2.8 er op staan. Eens wachten tot de volgend versie of het dan anders wordt

• 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)

Ik heb net Eneloop batterijen besteld bij Samenkopen.net(8 AA's voor 17 euro). Deze komen zeer goed uit testen en ik heb ze nergens goedkoper kunnen vinden.

Normale NiMH lopen langzaam leeg zonder dat ze gebruikt worden, deze vrijwel niet.

Ik heb met andere batterijen al een paar keer meegemaakt dat ik een reservesetje mee had, en toen ik de eerste set wilde vervangen merkte ik dat de reservebatterijen ook leeg waren en was het cachen afgelopen :(

bewerkt door spoekie
Geplaatst

Mijn ervaring is dat na een paar uurtjes/dagje cachen, op het moment dat batterijen (NiMH) op een vierde zitten de accuracy (althans bij de garmin colorado) afneemt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...