Tim Geplaatst 9 mei 2009 Share Geplaatst 9 mei 2009 Al enige tijd heb ik aangegeven donateur te willen zijn, ik heb het bedrag overgemaakt naar de bekende rekening... en toen werd het stil. Bij mijn naam is niks veranderd... Wat is normaal? Hoe snel gaat het? en bij wie moet ik anders aan de bel trekken? bedankt voor jullie reacties alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 9 mei 2009 Share Geplaatst 9 mei 2009 Al enige tijd heb ik aangegeven donateur te willen zijn, ik heb het bedrag overgemaakt naar de bekende rekening... en toen werd het stil.Bij mijn naam is niks veranderd... Wat is normaal? Hoe snel gaat het? en bij wie moet ik anders aan de bel trekken? bedankt voor jullie reacties alvast Heb je bij de betaling wel goed aangegeven op welke forumnaam de betaling betrekking heeft? Zo niet, dan zou het zomaar kunnen dat men niet weet welk forumlid donateur wil zijn. Maak in dat geval even een ticket aan; dat kan hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ShapeShifter Geplaatst 9 mei 2009 Share Geplaatst 9 mei 2009 Op de info pagina staat dit: Donateur Administratie * Vera - La Bruga Ik denk dat in de ledenlijst het de volgende persoon is: La Bruja http://forum.geocaching.nl/index.php?showuser=19002 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst 9 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2009 Dank jullie ik heb dus een mailtje gestuurd en de betreffende relevante informatie bekeken. Mijn fout dus. Ik had het gestord onder de GC naam en niet onder de forumnaam. Nu mailtje/ticket aangemaakt en ik neem aan dat het nu in orde gaat komen. Draadje kan dicht denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden