WBKWADRAAT Geplaatst 24 april 2009 Geplaatst 24 april 2009 Mijn Oregon wil niet opstarten. Ik heb met Mapsource nieuwe kaarten er op gezet. Daarna komt hij niet verder dan het aanmeldscript GARMIN oregon300 copyright 2008 Garmin Ltd. or its subsidiaries Verschillende keren opnieuw geprobeerd (20 keer vast al wel) maar dat mocht niet baten. Daarbij ook verschillende keren de batterijen er uitgehaald. Het vervelende is dat de oregon ook niet meer gezien wordt door mijn computer. Ik had wel een kopie van de "harde schijf" gemaakt alvorens de wijziging door te voeren. Ik las op het internet ergens: "linkerbovenhoek scherm ingedrukt houden tijdens opstarten werkt niet. " Dat toch ook maar 2 keer geprobeerd. Maar dat werkt inderdaad niet. Niets helpt. Hij start niet door. Ook niet met nieuw opgeladen batterijen Nog een tip? Of wordt het terug naar de winkel voor een nieuwe of repair als dat mogelijk is?
reej Geplaatst 24 april 2009 Geplaatst 24 april 2009 http://garminoregon.wikispaces.com/Miscellaneous#toc1
smeule Geplaatst 24 april 2009 Geplaatst 24 april 2009 Ik las op het internet ergens:"linkerbovenhoek scherm ingedrukt houden tijdens opstarten werkt niet. " Dat toch ook maar 2 keer geprobeerd. Maar dat werkt inderdaad niet. Hard reset werkt iets anders: - Tijdens het opstarten, vinger linksboven op het scherm - na ca 5 sec je vinger op de "aan" knop loslaten, je andere vinger op het scherm moet je nog vasthouden - Na een aantal seconden zie je als het goed is het scherm voor een hard reset. suc6
WBKWADRAAT Geplaatst 24 april 2009 Auteur Geplaatst 24 april 2009 Dank voor de antwoorden. Ik heb het verschillende keren geprobeerd met verschillende intervallen maar tot op heden niet gelukt. Ik zal nog wel blijven proberen maar moet nu toch echt ook gaan pakken. Morgen op vakantie (zonder Oregon ). Gelukkig heeft A&F (ook fanatieke Oregon gebruikers) aangeboden dat ik hun "oude" (60CxS geloof ik) GPS kan lenen zodat ik toch nog wel wat kan cachen. Maar ik heb er niet zoveel uitgedraaid natuurlijk.
smeule Geplaatst 24 april 2009 Geplaatst 24 april 2009 Dank voor de antwoorden. Ik heb het verschillende keren geprobeerd met verschillende intervallen maar tot op heden niet gelukt. Ik zal nog wel blijven proberen maar moet nu toch echt ook gaan pakken. Morgen op vakantie (zonder Oregon ). Gelukkig heeft A&F (ook fanatieke Oregon gebruikers) aangeboden dat ik hun "oude" (60CxS geloof ik) GPS kan lenen zodat ik toch nog wel wat kan cachen. Maar ik heb er niet zoveel uitgedraaid natuurlijk. Heb zelf exact hetzelfde probleem gehad. Niet meer opstarten. Van alles geprobeerd maar niets hielp. Vervolgens opgestuurd naar Litouwen en 10 dagen later hadden we weer een splinter nieuwe OR terug.
krix2 Geplaatst 24 april 2009 Geplaatst 24 april 2009 Ik heb hetzelfde probleem gehad een paar maanden geleden. Recovery #2 uit de link in het bericht van Reej werkte toen na een aantal pogingen.
Aanbevolen berichten