Spring naar bijdragen

Beginkaart Google Maps In Hide&seek .com


GoudHaartje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Je kan het proberen op je profielpagina van GC.com.

Klik dan op Map it aan de rechterkant van de pagina

Voorwaarde is wel dat je je home-coödinates ingevoerd hebt onder "Update home coordinates"

 

Vermelde opties / zoekmogelijkheden, die daar vermeld staan:

Search Options

Search for nearest caches from your home coordinates (filter out finds)

 

List newest in Netherlands

View nearby benchmarks

View nearby waymarks

 

Update home coordinates

 

Advanced Search

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan het proberen op je profielpagina van GC.com.

Klik dan op Map it aan de rechterkant van de pagina

Voorwaarde is wel dat je je home-coödinates ingevoerd hebt onder "Update home coordinates"

 

Vermelde opties / zoekmogelijkheden, die daar vermeld staan:

Search Options

Search for nearest caches from your home coordinates (filter out finds)

 

List newest in Netherlands

View nearby benchmarks

View nearby waymarks

 

Update home coordinates

 

Advanced Search

 

Bedankt Beetle.

 

Home coords staan erin, maar de knop Map It kan ik niet vinden. Edit : Gevonden !!!

 

groetjes wendy

bewerkt door Team Casteleintjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

door map it kwam ik inderdaad op mijn eigen home coords, maar dat houd ie niet vast, want als ik afsluit en dan weer opnieuw naar Hide en Seek ga, zie ik weer Green Lake. Ik zou graag standaard mijn eigen stad zien bij het opstarten van Hide&Seek, Google Maps.

 

groetjes wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

door map it kwam ik inderdaad op mijn eigen home coords, maar dat houd ie niet vast, want als ik afsluit en dan weer opnieuw naar Hide en Seek ga, zie ik weer Green Lake. Ik zou graag standaard mijn eigen stad zien bij het opstarten van Hide&Seek, Google Maps.

 

groetjes wendy

 

Je moet hiervoor wel eerst ingelogged zijn en daarna op je Teamnaam klikken, zodat je op je profielpagina komt.

Dan werkt "Map It" wel.

 

Ik gebruik Hide & Seek niet, omdat je dan inderdaad weer bij het "groene meer" komt.

Waarschijnlijk komt het omdat de kaart dan niet geassocieerd wordt met je home-coords / profiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je op de kaart ben moet je ff naar je thuis lokatie gaan, als de kaart nu staat zoals je hem het liefst wilt hebben klik je rechtsbovenin op Link to this place. Hierin staat een url, die moet je even knippen en plakken. Als je deze plakt in je adresbalk en de pagina dan opslaat in je favorieten kom je altijd bij je zelf ingestelde punt uit!

 

:thumbup:

bewerkt door BaJo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik op .com in Hide&Seek op Google Maps klik, krijg ik altijd als beginkaart "Green Lake Park" te zien.

Is dit te veranderen naar mijn eigen woonplaats ?

 

groetjes wendy

Dit krijg je alleen als je naar geocaching.com/map gaat of in jouw geval. Als je ergens op zoekt en dan op "Map It" klikt, dan krijg je de kaart gecentreerd op de plek waar je op gezocht hebt. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je op de kaart ben moet je ff naar je thuis lokatie gaan, als de kaart nu staat zoals je hem het liefst wilt hebben klik je rechtsbovenin op Link to this place. Hierin staat een url, die moet je even knippen en plakken. Als je deze plakt in je adresbalk en de pagina dan opslaat in je favorieten kom je altijd bij je zelf ingestelde punt uit!

 

:blush:

 

SUPER B) !!!! bedankt, nu is de map zoals ik 'm hebben wil.

 

gr wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je op de kaart ben moet je ff naar je thuis lokatie gaan, als de kaart nu staat zoals je hem het liefst wilt hebben klik je rechtsbovenin op Link to this place. Hierin staat een url, die moet je even knippen en plakken. Als je deze plakt in je adresbalk en de pagina dan opslaat in je favorieten kom je altijd bij je zelf ingestelde punt uit!

 

B)

 

Goeie tip! :blush:

Weer wat geleerd, bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...