GoudHaartje Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 Als ik op .com in Hide&Seek op Google Maps klik, krijg ik altijd als beginkaart "Green Lake Park" te zien. Is dit te veranderen naar mijn eigen woonplaats ? groetjes wendy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 Je kan het proberen op je profielpagina van GC.com. Klik dan op Map it aan de rechterkant van de pagina Voorwaarde is wel dat je je home-coödinates ingevoerd hebt onder "Update home coordinates" Vermelde opties / zoekmogelijkheden, die daar vermeld staan: Search Options Search for nearest caches from your home coordinates (filter out finds) List newest in Netherlands View nearby benchmarks View nearby waymarks Update home coordinates Advanced Search Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 22 april 2009 Auteur Share Geplaatst 22 april 2009 (bewerkt) Je kan het proberen op je profielpagina van GC.com.Klik dan op Map it aan de rechterkant van de pagina Voorwaarde is wel dat je je home-coödinates ingevoerd hebt onder "Update home coordinates" Vermelde opties / zoekmogelijkheden, die daar vermeld staan: Search Options Search for nearest caches from your home coordinates (filter out finds) List newest in Netherlands View nearby benchmarks View nearby waymarks Update home coordinates Advanced Search Bedankt Beetle. Home coords staan erin, maar de knop Map It kan ik niet vinden. Edit : Gevonden !!! groetjes wendy 22 april 2009 bewerkt door Team Casteleintjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 22 april 2009 Auteur Share Geplaatst 22 april 2009 door map it kwam ik inderdaad op mijn eigen home coords, maar dat houd ie niet vast, want als ik afsluit en dan weer opnieuw naar Hide en Seek ga, zie ik weer Green Lake. Ik zou graag standaard mijn eigen stad zien bij het opstarten van Hide&Seek, Google Maps. groetjes wendy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 door map it kwam ik inderdaad op mijn eigen home coords, maar dat houd ie niet vast, want als ik afsluit en dan weer opnieuw naar Hide en Seek ga, zie ik weer Green Lake. Ik zou graag standaard mijn eigen stad zien bij het opstarten van Hide&Seek, Google Maps. groetjes wendy Je moet hiervoor wel eerst ingelogged zijn en daarna op je Teamnaam klikken, zodat je op je profielpagina komt. Dan werkt "Map It" wel. Ik gebruik Hide & Seek niet, omdat je dan inderdaad weer bij het "groene meer" komt. Waarschijnlijk komt het omdat de kaart dan niet geassocieerd wordt met je home-coords / profiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
*BaJo* Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 (bewerkt) als je op de kaart ben moet je ff naar je thuis lokatie gaan, als de kaart nu staat zoals je hem het liefst wilt hebben klik je rechtsbovenin op Link to this place. Hierin staat een url, die moet je even knippen en plakken. Als je deze plakt in je adresbalk en de pagina dan opslaat in je favorieten kom je altijd bij je zelf ingestelde punt uit! 22 april 2009 bewerkt door BaJo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 Als ik op .com in Hide&Seek op Google Maps klik, krijg ik altijd als beginkaart "Green Lake Park" te zien.Is dit te veranderen naar mijn eigen woonplaats ? groetjes wendy Dit krijg je alleen als je naar geocaching.com/map gaat of in jouw geval. Als je ergens op zoekt en dan op "Map It" klikt, dan krijg je de kaart gecentreerd op de plek waar je op gezocht hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 22 april 2009 Auteur Share Geplaatst 22 april 2009 als je op de kaart ben moet je ff naar je thuis lokatie gaan, als de kaart nu staat zoals je hem het liefst wilt hebben klik je rechtsbovenin op Link to this place. Hierin staat een url, die moet je even knippen en plakken. Als je deze plakt in je adresbalk en de pagina dan opslaat in je favorieten kom je altijd bij je zelf ingestelde punt uit! SUPER !!!! bedankt, nu is de map zoals ik 'm hebben wil. gr wendy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 als je op de kaart ben moet je ff naar je thuis lokatie gaan, als de kaart nu staat zoals je hem het liefst wilt hebben klik je rechtsbovenin op Link to this place. Hierin staat een url, die moet je even knippen en plakken. Als je deze plakt in je adresbalk en de pagina dan opslaat in je favorieten kom je altijd bij je zelf ingestelde punt uit! Goeie tip! Weer wat geleerd, bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden