Spring naar bijdragen

Wie bekijkt de caches?


PeKa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dan alleen van je eigen caches misschien. Anders kom je toch in een stroom informatie terecht, waar je volgens mij niets mee kan.

 

Als je het van een enkele cache wilt weten, kun je 's nachts een note posten met een oproep en die meteen weer weghalen. Niemand die dat ziet, zo in het donker, en iedereen die op de watchlist staat zal een mailtje krijgen met je oproep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was toch een onderdeel van het Membership?

En als dat inderdaad zo is, dan vraaaag ik me af of ze het algemeen beschikbaar zullen gaan stellen. Dan kan ik het antwoord op je vraag in dat forum wel raden.

Misschien is het wat om in elk geval voor te stellen om, zoals hierboven al vermeld is, het tenminste voor je eigen caches te kunnen bekijken. Dat ze het dan in het Membership voor elke cache beschikbaar stellen is dan toch nog steeds een extraatje voor die members.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aloha iedereen...

 

Ik heb juist op gc.com in het forum de vraag gesteld of het mogelijk is om te bekijken wie de caches "watched".

 

Wat vinden jullie hiervan ??

 

groetjes

Hehehe, waarom zou je willen weten wie al die watchers zijn? Ik bijvoorbeeld watch alle nieuwe caches die ik nog wil doen tzt. Ik krijg dan mail dat ze ontmaagd worden en wanneer ze weer gelogd worden. Zo weet ik ook of het een popi cache is. Maar wie de andere watchers zijn kan me eigenlijk geen moer schelen. Hetzelfde geldt voor de bugs. Ik heb er bugs bij die al vanaf het begin meerdere watchers hebben. Ik zie de lol daar niet van in, niet van mijn bugs. Al mijn bugs komen hooguit nog 1 a 2x in een andere cache en daarna hoor je er nooit meer iets van terug.

 

Op een gegeven ogenblik is de lol van het watchen er ook wel vanaf. Ik zat ooit meer dan 100 caches te watchen. Weet je hoeveel emailtjes dat per dag opleverde? Met de spam erbij had ik elke dag mijn mailbox vol. Nu bekijk ik hooguit nog een 10 caches.

Maar ik heb er geen behoefte aan dat een ander weet dat ik zijn cache zit te volgen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :yes:Digitale wintertijd: de klok gaat 23 uur vooruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey eagles...

 

ik ben member op de gc.com, hoe kan ik dit dan nakijken ???

ik heb het nog nergens zien staan, of ik zie er over...kan ook, natuurlijk, he.  B)

Ho... eh... wacht... ik bèn geen member dus kan het niet met zekerheid checken. Toen het membership werd ingesteld waren er wat voordelen genoemd. Ik dacht te herinneren dat dat één van die dingen was, maar dat kan dus alleen een member checken. Het lijkt erop dat het dus niet kan. (Er is dus geen sprake van de genoemde verwarring met Member-Only-Cache bekijkers, dat men dat kon wist ik namelijk totaal niet.)

Ik heb wel eens om een verandering gevraagd (net voordat het membership bestond) en toen was de reactie: "goed idee, doen we, komt in het membership" :yes: . Dus ik vraag me af of àls ze op het verzoek ingaan om de watchers zichtbaar te maken, of ze het dan ook niet alleen in het membership stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...