Spring naar bijdragen

Kan Statistieken E.d. Niet Bekijken


Ma+R+J+A

Aanbevolen berichten

Als ik de statistieken wil bekijken van bijv. logs op datum, krijg ik telkens de volgende melding:

 

Niet ingelogd

Helaas ben je op dit moment niet ingelogd op het forum van geocaching.nl.

Daardoor kun je de gekozen "aanvullende functionaliteit" niet gebruiken.

 

Je kunt hier op het forum van geocaching.nl inloggen.

 

Druk ik vervolgens op hier om in te loggen dan staat links boven aan de pagina dat ik gewoon ingelogd ben.

 

Ga ik naar cachekaarten dan heb ik hetzelfde probleem. Druk ik op 'gevonden' dan krijg ik weer de melding dat ik me moet aanmelden.

Druk ik op 'mijn cachepagina" dan krijg ik wel gewoon alle persoonlijke informatie.

 

Ik begrijp er dus helemaal niets van. Aan de ene kant wordt aangegeven dat in me moet inloggen en aan de andere kant staat dat ik gewoon ingelogd ben. Volgens mij heb ik niets veranderd. Hopelijk kan iemand me uitleggen hoe dit kan en wat nog mooier zal zijn, hoe ik dit kan oplossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Probeer in je browser eens je cookies te verwijderen. In IE: Extra-Internetopties. Dan klikken op verwijderen in het onderdeel Browsegeschiedenis.

 

 

Helaas, geprobeerd, maar dit lost het probleem niet op. We hebben net op een andere computer hier thuis gekeken en die heeft hetzelfde probleem. Ligt dus niet aan de computer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kloppen de gegevens hier ook?

 

 

Als ik op de link druk ,krijg ik weer het scherm dat ik moet inloggen. Maar doe ik dat dan staat linksboven dat ik al ingelogd ben.

 

Ik kan via bovenstaande link alleen DHZ index en Browservoorkeur benaderen. Verder staat dat ik moet inloggen op het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kloppen de gegevens hier ook?

 

 

Als ik op de link druk ,krijg ik weer het scherm dat ik moet inloggen. Maar doe ik dat dan staat linksboven dat ik al ingelogd ben.

 

Ik kan via bovenstaande link alleen DHZ index en Browservoorkeur benaderen. Verder staat dat ik moet inloggen op het forum.

Dat klopt dus niet. Ik raad je aan om even een ticket aan te maken. Dan kunnen ze het voor je uitzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kloppen de gegevens hier ook?

 

 

Als ik op de link druk ,krijg ik weer het scherm dat ik moet inloggen. Maar doe ik dat dan staat linksboven dat ik al ingelogd ben.

 

Ik kan via bovenstaande link alleen DHZ index en Browservoorkeur benaderen. Verder staat dat ik moet inloggen op het forum.

Dat klopt dus niet. Ik raad je aan om even een ticket aan te maken. Dan kunnen ze het voor je uitzoeken.

 

Zou je me kunnen vertellen hoe ik een ticket moet aanmaken? Dit heb ik nog nooit gedaan. sterker nog, Ik heb er nog nooit van gehoord :rolleyes:

In ieder geval bedankt voor het meedenken!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou je me kunnen vertellen hoe ik een ticket moet aanmaken? Dit heb ik nog nooit gedaan. sterker nog, Ik heb er nog nooit van gehoord :rolleyes:

In ieder geval bedankt voor het meedenken!!!!!

Dat doe je hier.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou je me kunnen vertellen hoe ik een ticket moet aanmaken? Dit heb ik nog nooit gedaan. sterker nog, Ik heb er nog nooit van gehoord :rolleyes:

In ieder geval bedankt voor het meedenken!!!!!

Dat doe je hier.

 

Wauw, dat is weer een snelle reactie. Ik ga het gelijk doen.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...