Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vandaag als Trailcachers genoemde cache gelopen en meteen aan de goede kant terechtgekomen. Als we het referentiepunt hadden gevolgd zouden we juist verkeerd gelopen zijn - en je moet daar voor omlopen gezien vanuit het startpunt. Dus eerlijk gezegd begrijp ik er niks van :rolleyes:

Geplaatst
Vandaag als Trailcachers genoemde cache gelopen en meteen aan de goede kant terechtgekomen. Als we het referentiepunt hadden gevolgd zouden we juist verkeerd gelopen zijn - en je moet daar voor omlopen gezien vanuit het startpunt. Dus eerlijk gezegd begrijp ik er niks van :)

Dus, iedere wijziging behoeft echt geen verbetering te zijn.

Wel leuk dat men zich nu aan de regeltjes houd. :thumbup:

• 1 month later...
Geplaatst (bewerkt)

Sjonge, dat is me de discussie wel zeg... Alles is volgens mij al gezegd en ieder punt heeft zijn voors en tegens...

Maar wat ik eigenlijk als een probleem zie, is dat de cachers die zich niet aan dit soort borden houden wellicht niet eens dit forum lezen, dus een discussie die hoogstwaarschijnlijk volledig voorbijgaat aan degenen die het aangaat.

Blijft gewoon staan dat die borden "verboden toegang" er niet voor niets staan en we ons daar met zijn allen aan dienen te houden. Dat de cachelegger er in de omschrijving nog extra op attendeert is alleen maar goed, maar zou mijns inziens niet eens nodig moeten zijn.

Maar het is net als in het verkeer, hoeveel mensen lappen verkeersregels niet aan hun laars als het hun op dat moment beter uitkomt. Waarom een kilometer omrijden als aan de andere kant van dat ene "verboden in te rijden" weggetje van 20 meter je bestemming is.

Echter wijst de ervaring uit dat mensen (en volgens mij vallen geocachers daar ook onder :dribble: ) uit gemakzucht wel eens de meest simpele weg kiezen en dat daarvoor wat regeltjes overtreden moeten worden... ach...

Als je echt wil hebben dat mensen een bepaalde route lopen dan zit je vast aan WP's met aanwijzingen voor de cache. maar goed, dat is ook al gezegd...

Maar in ieder geval mensen aanspreken op ongewenst gedrag... En ga met de boswachter in gesprek over dit probleem en kijk of er misschien nog een andere oplossing is.

bewerkt door Mr.Atari
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...