Spring naar bijdragen

Caches along a route


Peet en Jop

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Een van de optie's om dit te doen is via de optie: Mijn cache pagina ( van onze eigen site) en dan te kiezen voor Premium features ( rechts op de pagina, ongeveer halverwege). Maar..........dan dien je wel Premium-member te zijn bij www.geocaching.com. Zijn jullie dat ? want anders ga ik iets uitleggen wat je toch niet kunt doen.

Er zijn natuurlijk nog wel wat andere optie's, afhankelijk wat voor een soort software jullie tot je beschikking hebben ( o.a. Mapsource, GSAK etc.) Dus wel een antwoord, maar eigenlijk geen antwoord. :thumbdown:

PS: Gebruik de zoekfunctie eens in ons forum op dit onderwerp, dan vind je al heel veel tekst en uitleg over dit onderwerp !

 

Lees bv. dit draadje eens: ( Lijkt ingewikkelder dan het is ) http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...7987&hl=kml

bewerkt door Geo-Hoppers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Premium member zijn we idd.

En de zoekfunctie "caches allong" en "allong route" leveren respectievelijk 3 pagina's met niet relevante info en 0 pagina's op.

Meer uitleg is altijd welkom.

 

Edit:Via de maps kennen we natuurlijk al, maar dat is nou juist de manier die we te omslachting vinden.

We willen gewoon een route met caches die we eventueel kunnen uploaden naar de Garmin of die we kunnen lezen, printen o.i.d zodat we in één oogopslag alle gc nummers kunnen zien langs deze route.

bewerkt door Team Nessa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als premium member kan je PQ aanmaken met caches along road. Je moet dan alleen eerst een .kml bestand aanmken van de route in bijv. google earth. Deze lees je in op GC.com je stelt de gewenste informatie in. Vervolgens wordt er een PQ aangemaakt van de caches die aan de voorwaarden voldoen. Deze kan je vervolgens onder de PQ aangeven wanneer hij gedraaid moet worden.

 

Er zijn meer mogelijkheden. Bijv. in GSAK.

 

Misschien dat je hier verder mee komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb even een route gemaakt, die ik de public groep staat. Zoek op de naam Ede ( een paar pagina's verder staat dan Ede tot Emmen, eigenaar Geo-Hoppers) en probeer het uit. Je vind op deze route, links en rechts tot 1 km, 16 caches op dat traject. Is dat wat je bedoelt? Laat het me weten als je dit wilt maar niet weet hoe het moet. Zie ook het linkje in mijn eerste bericht en met name de opmerkingen van Kapitein Haak, waarin hij uitlegt hoe zoiets gedaan moet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb even een route gemaakt, die ik de public groep staat. Zoek op de naam Ede ( een paar pagina's verder staat dan Ede tot Emmen, eigenaar Geo-Hoppers) en probeer het uit. Je vind op deze route, links en rechts tot 1 km, 16 caches op dat traject. Is dat wat je bedoelt? Laat het me weten als je dit wilt maar niet weet hoe het moet. Zie ook het linkje in mijn eerste bericht en met name de opmerkingen van Kapitein Haak, waarin hij uitlegt hoe zoiets gedaan moet worden.

 

Ja, ik denk dat dit wel is wat we zoeken.

Of we er daadwerkelijk wat mee kunnen is even afwachten, we proberen het wel.

Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf vind ik dit het makkelijkst:

- in Mapsource de route aanmaken en deze opslaan

- de route importeren als filter in GSAK

- een maximale afstand vanaf de route aangeven

en daar zijn ze...

 

Maar ik weet natuurlijk niet of jullie met GSAK werken. Zo niet, het is echt heel handig hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...