Spring naar bijdragen

Virtual


onneb

Aanbevolen berichten

Ik heb een mooie plek gevonden in het mooie Noord-Holland om een cache te maken, wil hier het liefst een virtual van maken, nu wil ik graag weten hoe ik dat spookje en de benaming "virtual" bij de cache krijg in de beschrijving.

Is een "virtual" nog wel mogelijk ?

 

Wie kan me helpen.

 

groet en bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb een mooie plek gevonden in het mooie Noord-Holland om een cache te maken, wil hier het liefst een virtual van maken, nu wil ik graag weten hoe ik dat spookje en de benaming "virtual" bij de cache krijg in de beschrijving.

Is een "virtual" nog wel mogelijk ?

 

Wie kan me helpen.

 

groet en bij voorbaat dank.

 

Ik ben bang dat niemand je kan helpen.

Dit soort caches zijn namenlijk niet meer toegestaan door groundspeak.

Die er zijn worden nog gedoogd.

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, virtuals zijn niet meer toegestaan.

 

Wat je wel kunt doen is er:

 

1) in de buurt een geologisch monument zoeken en er een Earthcache van maken (hoeft dan geen fysieke cache te liggen)

 

of

 

2) in de buurt een plek te vinden om een cache neer te leggen.

Maar denk dan wel goed na of - als je er zelf een cache zou zoeken - het leuk zou vinden om er een cache te zoeken. Kortom als er veel (honde)poep ligt, leg er dan geen cache. Of als het een druk punt is, leg er dan geen grote cache neer, maar kijk of je er op een slimme (niet te op vallende manier) een micro neer kan leggen. (Maar kijk uit met waar je een micro neer legt, er zijn nl. al veel micro's, dus een uitdagende cache is leuker).

 

Als je echt twijfelt of je cache-plek goed genoeg is, denk ik dat je Barny moet vragen om je cache een keer te doen (Barny strijd voor kwaliteits caches, vandaar). Wees dan niet bang voor ongezouten kritiek, want Barny neemt geen blad voor zijn mond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...