fiorinda Geplaatst 7 maart 2009 Geplaatst 7 maart 2009 Sinds gisteren zijn wij in het bezit van een etrex vista Hcx. Nu willen wij daar graag een microsd-kaart voor kopen. Wammus wees ons er echter op dat mogelijk niet alle sd-kaarten worden ondersteund. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik hier een micro sd-hc kaart voor gebruiken? Ik heb al in de handleiding gekeken, maar kan hier alleen in terugvinden dat de grootte niet uitmaakt.
FvdLaan Geplaatst 7 maart 2009 Geplaatst 7 maart 2009 (bewerkt) Sinds gisteren zijn wij in het bezit van een etrex vista Hcx. Nu willen wij daar graag een microsd-kaart voor kopen. Wammus wees ons er echter op dat mogelijk niet alle sd-kaarten worden ondersteund. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik hier een micro sd-hc kaart voor gebruiken? Ik heb al in de handleiding gekeken, maar kan hier alleen in terugvinden dat de grootte niet uitmaakt. Ik heb zelf een tijdje geleden 2Gb kingston micro SD gekocht voor m'n Vist HCx. Goedkoop en geen probleem mvg. F.v.d.Laan 7 maart 2009 bewerkt door FvdLaan
ZaNaBoZa Geplaatst 8 maart 2009 Geplaatst 8 maart 2009 Ik heb zelf een tijdje geleden 2Gb kingston micro SD gekocht voor m'n Vist HCx. Goedkoop en geen probleem Met de 2GB van Kingston inderdaad geen probleem. Van de 4GB Kingston werd maar 2GB herkend. Heb nu dus gewoon twee microSD's. Één voor topoNL, BELUX & een gedeelte DE (grensgebied). De andere gebruiken we als we ergens heen gaan wat niet op DEBENELUX SD staat.
eSeR2008 Geplaatst 14 maart 2009 Geplaatst 14 maart 2009 Zag gisteren in een krantje van de winkel die het in blokken doet 2 emtec- SD kaartjes (2Gb) voor 13 euries. Zelf gebruik ik een sandisk sd kaartje voor mijn vista.
Jeebeevee Geplaatst 14 maart 2009 Geplaatst 14 maart 2009 Ik gebruik ook de sandisk 2 gb voor de etrex vista, dit werkt goed en is voor de toto west-europa meer dan voldoende. Meer dan 2 gb kan deze GPSr ook niet aan, want hij ondersteund geen sd-hc. daardoor maakt hij grotere kaartjes (bijv 4gb) maar leesbaar voor 2 gb en de overige gb's is dan ongebruikt. ik moet er bij zeggen dat ik niet weet of je een sd-kaart dan ook in meerdere partities kan delen en zo dan de andere partitie kan selecteren, dit heb ik nooit uigeprobeerd.
Aanbevolen berichten