Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Leuk bedankje. Bedankt voor het bedankje.

Er deden toch best veel foto's mee als ik het filmpje zo bekijk.

Met erg mooie foto's.

Groet'n Eeksinned

bewerkt door eeksinned
  • 1 month later...
Geplaatst

Komen al deze prachtige foto's ooit nog eens in het fotocarrousel, zodat we eindelijk eens verlost zijn van dikke jongetjes, wazige prenten en oninteressante kiekjes?

Antarctica

Geplaatst
Komen al deze prachtige foto's ooit nog eens in het fotocarrousel, zodat we eindelijk eens verlost zijn van dikke jongetjes, wazige prenten en oninteressante kiekjes?

Antarctica

:lol: Dikke jongetjes? Beetje lelijke uitspraak. Toch geen jeugdtrauma hoop ik? :blush:

Bij mijn weten is aan de deelnemers van de fotowedstrijd verzocht om hun foto's in de carrousel te plaatsen. Het is dus geen verplichting. Ik dacht zelf dat ik al eens een enkele foto voorbij had zien komen.

Het is m.i. wel een goed idee om aan ieder, die de carrousel gebruikt weer eens te verzoeken om naar zijn eigen deel te kijken en foto's die niet goed worden weergegeven of helemaal niet worden weergegeven te vervangen.

Opschonen heeft bij het team op dit moment geen prioriteit.

Geplaatst

:D Graag gedaan hoor, het origineel was anders en een beetje te groot voor UTube (2GB)

Hoop dat de prijzen in de smaak zijn gevallen... enne.. ik wacht eigenlijk een beetje op de foto's met de winaars in hun shirts en of met de goodies ;)

:)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...