Mon-Roe Geplaatst 24 februari 2009 Geplaatst 24 februari 2009 Als ik de Oregon aansluit op de PC met de USB kabel, kon ik tot voor kort kiezen of ik alleen data overdracht wilde of dat ik ook gewoon de Oregon kon bedienen (weet even geen goede beschrijving hiervoor). Nu gaat dat niet meer, ik kan alleen maar data overdracht doen en zie dus alleen maar een PC in het scherm van de Oregon. Dit is tevens ook zo met de USB 12Volt stekker die ik heb. Ik weet dat het ergens een instelling moet zijn, maar heb al gezocht in de Oregon en ook in de gebruiksaanwijzing die ik heb, maar kan het niet meer vinden. Wie kan het me zeggen?? Alvast mijn hartelijke dank!
Remunj Geplaatst 24 februari 2009 Geplaatst 24 februari 2009 http://www8.garmin.com/manuals/Oregon200-W...saanwijzing.pdf Kijk hier eens op pagina 22.
KarelKraak Geplaatst 24 februari 2009 Geplaatst 24 februari 2009 Ofwel 'Garmin spanner' kiezen als interface, want van dat boekje wordt je ook geen steek wijzer.
Mon-Roe Geplaatst 24 februari 2009 Auteur Geplaatst 24 februari 2009 Bedankt ik heb het veranderd en gelijk maar in alle profielen, anders krijg je dat probleem weer. En Remunj, dat stukje op pag. 22 had ik gelezen, maar er nooit achter gezocht dat het te maken had met hetgeen ik zocht
Remunj Geplaatst 24 februari 2009 Geplaatst 24 februari 2009 Bedankt ik heb het veranderd en gelijk maar in alle profielen, anders krijg je dat probleem weer. En Remunj, dat stukje op pag. 22 had ik gelezen, maar er nooit achter gezocht dat het te maken had met hetgeen ik zocht Geeft niet, we kunnen tenslotte ook niet alles weten. Je bent nu in ieder geval geholpen en daar ging het om.
Aanbevolen berichten