Spring naar bijdragen

Cachen In Duitsland


DiedB

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ze zijn er toch nog, geocachers die denken dat er in west europa nog plekken zijn waar geen ”interessante” cache’s liggen. :thumbup:

 

En het is inderdaad ook weer tijd om de vakantie te plannen en laat vooral iedereen maar hier op het forum vragen stellen wat er zoal rond de vakantie plek te cachen is.

 

Of je kan als vakantie voorpret alvast zelf wat cachebeschrijvingen lezen, van te voren kijken welke cache het meest geschikt is voor de persoonlijke wensen, in plaats van alles in hapklare brokken voorgekauwd krijgen.

 

Als ik zelf onderweg ben kijk ik dag voor dag en doe de cache die me op dat moment het meest lijkt.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier al eens gezocht? Of hier?

via de 1e link vind ik bijv.

GC15BX9

 

en dit is dus die webcamcache. Ga nu op de cache pagina naar

Find nearby caches that I haven't found en je krijgt een hele lijst. Beschrijving en logjes doorlezen, foto's bekijken en je kunt dan redelijk bepalen wat leuk/mooi/de moeite waard is.

 

Suc6 en viel Spaß

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie antwoorden, ik zie al een paar caches die de moeite waard zijn. Bij het vakantiepark waar wij verblijven ligt een pad en als je dat afloopt kom je bij 2 multi's. :thumbup: Ik denk dat ik er zo'n 5 ga doen daar, en verder skien! :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en dit is dus die webcamcache. Ga nu op de cache pagina naar

Find nearby caches that I haven't found en je krijgt een hele lijst. Beschrijving en logjes doorlezen, foto's bekijken en je kunt dan redelijk bepalen wat leuk/mooi/de moeite waard is.

 

En dan vindt je dit:

 

 

winterberg.jpg

 

 

 

URL is: http://www.geocaching.com/seek/nearest.asp....574650&f=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...