Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Tja, zoals zo vaak is het maar weer netr wat je er voor over hebt en hoe graag je ze wilt hebben. Ik heb niet meer nodig, ik heb er al genoeg. :lol1:

Geplaatst (bewerkt)

Ik doe het zo, met schroefdop. En waterdicht!

b13a737e-2541-4e60-be1c-bd6659a45e97.jpg

Mijn telefoonnummer staat erop, heb ik even vervaagd.

bewerkt door rhgs
Geplaatst (bewerkt)
Pas maar op met PVC tegenwoordig. Net zoals die mafketel uit Brabant lijkt dit verdacht veel op een zelfgemaakte bom

Nou DAT weer.

Wat voor kistjes zien er tegenwoordig NIET verdacht uit dan?

Alles waar "iets" in past en op een "vreemde" plek ligt is dan verdacht...

Gelukkig liggen caches meestal aan het zicht onttrokken, anders was het NIET best denk ik...

bewerkt door rhgs
Geplaatst (bewerkt)

Hahaha...moet je hem eens verstoppen bij het station ofzo!? :lol1:

En dan vooral je tel.nr. erbij opzetten!

bewerkt door Noorman
Geplaatst (bewerkt)

Ach ja, dat is ook weer zo...je hebt nog wel eens ideeen RHGS! :yes:

Maarrrr... volgens mij ging het over de cache zelf...volgens mij moet je zelf weten waar je dat ding van maakt, zolang de inhoud maar droog blijft. Dat is toch het belangrijkste? Alles is thuis in de badkuip te testen. B)

bewerkt door Noorman
Geplaatst
rhgs Geplaatst op Vandaag, 14:27

...

Je mag je foto wel laten staan hoor!!! :P Kan de marechaussee gelijk zien dat het allemaal vrij onschuldig is.

Ik zag dat mijn tel.nummer een beetje TE duidelijk stond B) . Heb ik nu aangepast en de foto staat er weer :yes:

• 1 year later...
Geplaatst

Even een oude discussie weer opnieuw opgepikt.

Wij waren vandaag namelijk bij zo'n kluswinkel om eens te kijken naar de onderdelen die je nodig hebt om zo'n mooie pvc-container te maken. Dan heb je dus een stuk buis nodig, een sluitende dop en een dop met schroefdraad. Nu hebben we wat restanten buis op de kop getikt met een doorsnede van 125 mm. Dus hebben we ook naar die maten onderdelen gekeken. Maar wel vergeleken met 110 mm omdat dat ook een goede pvc-container zou opleveren.

Zou je de buis er nog bij moeten kopen, ben je daar 25 tot 30 euro voor kwijt en heb je 4 meter. Daar kun je dan wel heel wat caches van maken :wink2: Voor beide doppen samen ben je dan 6,50 tot 8,50 euro kwijt. Dan komt er nog een potje lijm bij ( € 4,-) en waarschijnlijk ook nog wat verf.

Om zo'n mooie pvc-container ben je dus al snel zo'n 10 tot 12 euro kwijt.

Wat betaal je voor een munitiekist? 3,50 voor een kleinere en 4,50 voor een grotere. En dan ben je meteen klaar.

Doe mij dus maar een munitiekist. Maar we zijn ook aan het experimenteren met de glazen potten. Die zijn het goedkoopst. Ik wil nog even bij een horeca bedrijf gaan informeren of ze een paar grote potten voor ons hebben. Gratis dus :dribble:

Geplaatst

Glazen potten gaan snel stuk (hebben we ervaring mee helaas :wink2:). Wat ook erg handig kan zijn; stalen blikken met eventueel een kleinere binnenpot zoals babyvoedingblikken of afslankpoederblikken. Maar ja, als je beide stadia al gepasseerd bent wordt dat lastig :dribble:

Maar natuurlijk blijft een munitiekist het beste. Kosten soms ook maar € 2,50 ;)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...