Spring naar bijdragen

Ervaring Met Gps Huren?


team tisco

Aanbevolen berichten

In samenwerking met een bepaald Landgoed wil ik een GPS-route uitzetten voor bezoekers van een event aldaar. Ik vroeg me af of jullie ervaringen hebben met het huren van GPS apparatuur die dan in bruikleen kan worden gegeven aan de bezoekers.

- Welke GPS apparatuur komt voor newbies het beste in aanmerking?

- Waar kan je deze huren (goede ervaringen)?

- Is het mogelijk om de route vooraf op eenvoudige wijze in de GPS te laden?

 

Ik hoor graag van jullie!

 

Groetjes,

 

Thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mijn eerste 8 caches ooit heb ik met een bij Bever Zwerfsport gehuurde Garmin GPS60 gevonden. Bij het huren van de GPS kreeg ik ook een gelamineerd papiertje waarop foto's van de in te drukken knoppen stonden waardoor ik verder zonder uitleg toch direct met de GPS aan de slag kon. Op verzoek kon men tevens vooraf enkele routes in de GPS zetten maar van deze mogelijkheid heb ik geen gebruik gemaakt.

 

Wanneer je de route over de paden van een landgoed laat lopen is het waarschijnlijk niet nodig om een kleurenscherm of zelfs een landkaart op de GPS te hebben. Volg-de-pijl (route) waarbij men zelf op de WP's het volgende punt selecteert zal vrijwel iedere Muggle direct begrijpen. En als je het goed doet kan dit ook met een route, maar hierbij is het misschien lastig wanneer Muggles een bepaald WP reeds zijn gepasseerd en daar naar terug willen dat dit een probleem kan zijn.

 

Succes met de route!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...