remco.1971 Geplaatst 3 oktober 2003 Share Geplaatst 3 oktober 2003 Kijk op: garmin support site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 24 december 2003 Share Geplaatst 24 december 2003 Garmin heeft de software van de etrex vista ge-updated van versie 3.50 naar 3.60 Changes made from version 3.50 to 3.60: Improvements to RCV_CPO support. Added Croatian language support. Updated various translations. Kan iemand mij vertellen wat Improvements to RCV_CPO support betekent ??? Groetjes Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 24 december 2003 Share Geplaatst 24 december 2003 Ik heb vandaag met de nieuwe software versie 3.60 een cache gevonden. Er was geen verschil met 3.50. Het was weer ouderwets veel prikken met die Lidl ski stok. Ik zag in het bos nog iemand met een grote hond, alleen jammer ze waren ver weg en liepen de ander kant op. Jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 26 december 2003 Share Geplaatst 26 december 2003 Ik heb vandaag met de nieuwe software versie 3.60 een cache gevonden.Er was geen verschil met 3.50. Het was weer ouderwets veel prikken met die Lidl ski stok. Ik zag in het bos nog iemand met een grote hond, alleen jammer ze waren ver weg en liepen de ander kant op. Jammer! Hahaha, die is ook niet goed snik. Komt uit Assen huh? psies GRTZ Kruimeldief KralenFee and I are either going to buy a dog or have a child. We can't decide to ruin our carpet or ruin our lives. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 26 december 2003 Share Geplaatst 26 december 2003 Kan iemand mij vertellen wat Improvements to RCV_CPO support betekent ??? Ik heb het al in de gaten ... Zelfs de wijze uit het oosten weet het niet Had ik toch op ingezet dat die het wel wist. Nu maar hopen dat de Prof. nog eens komt kijken Groet Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden