Spring naar bijdragen

i-mode


mc gregor

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

tis simpel..

imode is kpn en kpn ---> DUUR ;-p

 

tis wel grappig maar EUR 12.50 per Mb als je prepaid gaat imoden...

 

eigenlijk gewoon GPRS netwerk verbinding met eigen dns en een wat afwijkende html standaard..

:beerchug:

 

groets,

 

Michiel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Voor ´Reintje de Vos´, i-mode aanpassing?

i-mode kan handig zijn. Vandaag mocht ik dit weer eens ondervinden toen ik bij ´Bub-Jota-Event´geweest was en De Sleutelhangercache kreeg voorgesteld. Nu lijkt het mij echter handig als je na een gelopen cache, de nearby van deze kunt opvragen zonder opnieuw de coördinaten te moeten intoetsen. Vooral in de winter met verkleumde handjes is het bedienen van zo´n toestel niet makkelijk. Hoe minder toetsjes indrukken hoe beter.;)

 

Loper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loper, prima idee:

Nu lijkt het mij echter handig als je na een gelopen cache, de nearby van deze kunt opvragen zonder opnieuw de coördinaten te moeten intoetsen.

Ik ben nu even druk met de cache kaarten, maar ik denk dat het een waarde volle aanvulling is op het iMode gebeuren van de site.

Als er anderen zijn met suggesties: graag! Door het inwilligen van suggesties uit het veld wordt het cachen met iMode steeds handiger.

Voor iMode gebruikers: Je komt op de iMode site door op je toestel naar de pagina www.geocaching.nl te gaan. Dat moet te onthouden zijn. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...