Draghkar Geplaatst 26 januari 2009 Geplaatst 26 januari 2009 Je kan er altijd in de vlucht van de bokkerijder wat kwijt... hebben ze meteen een nachtcache overleeft.. :-)
maca_en_niels Geplaatst 26 januari 2009 Geplaatst 26 januari 2009 Je kan er altijd in de vlucht van de bokkerijder wat kwijt... hebben ze meteen een nachtcache overleeft.. :-) Heb je een GC nummer van die cache? Ik heb je gesproken op het Flevopolder event in Almere maar daarna nooit je cache online kunnen vinden. Erg jammer :-)
Ilonka1980 Geplaatst 26 januari 2009 Geplaatst 26 januari 2009 Je kan er altijd in de vlucht van de bokkerijder wat kwijt... hebben ze meteen een nachtcache overleeft.. :-) Heb je een GC nummer van die cache? Ik heb je gesproken op het Flevopolder event in Almere maar daarna nooit je cache online kunnen vinden. Erg jammer :-) Ik denk dat het deze is: GC1EC1G Ligt net over de grens in Duitsland
lohuis Geplaatst 2 februari 2009 Geplaatst 2 februari 2009 Go Ahead Eagles fan heeft nog plek in eigen cache GC1m11V
getzie family Geplaatst 2 februari 2009 Geplaatst 2 februari 2009 20 Jan. gereageerd wanneer krijg ik nu een reactie?
Aanbevolen berichten