Vasc0 Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Ik heb kort geleden de cache Tussen Windmolens geadopteerd. Maar ik heb totaal geen gegevens van deze cache en de vorige eigenaar ook niet meer. Kan iemand me helpen aan bijvoorbeeld de cachecoords en waypoint coords? En hulp graag via PB! Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 PM? Dat lijkt mij inderdaad de enige en juiste manier ! Maar eh: zo te zien op je cachepagina heb je al antwoord van ShadowXs!? Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ShadowXs Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Deels, obv aannames en internet heb ik het eindcoord. bepaald. Die heb ik dus, de tussenliggende WP's niet, die waren al verdwenen toen ik de cache trachtte te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pihapper Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 IK heb mijn uitdraaitje met de antwoorden en coordinaten nog liggen van 2-10-2007 incl. mijn track in mapsource. ik kan het dus mailen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Als jij hem geadopteerd hebt dan zou je rechts op de cachepagina 'waypoints' aan moeten klikken en daar alle wp's moeten terug vinden. Inclusief de cache-coördinaten! Grtz. Larinagu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Als jij hem geadopteerd hebt dan zou je rechts op de cachepagina 'waypoints' aan moeten klikken en daar alle wp's moeten terug vinden. Inclusief de cache-coördinaten! Grtz. Larinagu Het is een cache van 2002. Toen waren er nog geen Additional Waypoints. Nog erger, er is ook in het archief, hangend aan de cachepagina, niets te vinden. En bewuste reviewer (een Amerikaan) is al eeuwen geen reviewer meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D_Jakke Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Ik heb kort geleden de cache Tussen Windmolens geadopteerd.Maar ik heb totaal geen gegevens van deze cache en de vorige eigenaar ook niet meer. Kan iemand me helpen aan bijvoorbeeld de cachecoords en waypoint coords? En hulp graag via PB! Alvast bedankt! Als je hem dan zelf is een keertje loopt weet je toch direct alle gegevens ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Het is een cache van 2002. Toen waren er nog geen Additional Waypoints. Nog erger, er is ook in het archief, hangend aan de cachepagina, niets te vinden. En bewuste reviewer (een Amerikaan) is al eeuwen geen reviewer meer Oké, dat wist ik niet . Beschouw mijn vorige bericht dan maar als niet geschreven Grtz. Larinagu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 20 januari 2009 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2009 Ik heb de gewenste informatie binnen, iedereen bedankt! Het draadje kan wat mij betreft dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 20 januari 2009 Share Geplaatst 20 januari 2009 Ok bij deze dicht... p.s. staat deze zondag gereed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 23 januari 2009 Share Geplaatst 23 januari 2009 Ok bij deze dicht... p.s. staat deze zondag gereed ? Er fluisterde iemand... Tussen Windmolens is vanaf heden weer compleet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten