geo_taz Geplaatst 17 januari 2009 Geplaatst 17 januari 2009 Volgens mij heb je binnen de Europese gemeenschap toch niet meer met Douane Heffingen te maken? Hooguit met BTW verrekening. De US ligt toch buiten de Europese Gemeenschap???? Zeker . Maar de oorspronkelijke vraagsteller overwoog een GPSr te kopen in de US of UK.
cachorganic Geplaatst 17 januari 2009 Geplaatst 17 januari 2009 De Uk is op dit moment voordeliger, en je betaald geen douanekosten omdat de UK lid is van de EU. Dus: Het bedrag met verzendkosten is je totale kostenplaatje! Ook krijg je in de UK de europese topo 1:100000 bij een Oregon ipv de US.
smeule Geplaatst 17 januari 2009 Geplaatst 17 januari 2009 Volgens mij heb je binnen de Europese gemeenschap toch niet meer met Douane Heffingen te maken? Hooguit met BTW verrekening. De US ligt toch buiten de Europese Gemeenschap???? Zeker . Maar de oorspronkelijke vraagsteller overwoog een GPSr te kopen in de US of UK. Advies: UK
tjiepie Geplaatst 18 januari 2009 Auteur Geplaatst 18 januari 2009 Ik weet genoeg. Dank allen voor de reacties en de discussie. Tjiepie
Kruimeldief Geplaatst 18 januari 2009 Geplaatst 18 januari 2009 En..... UK is momenteel heel aantrekkelijk. De koers van een Pond is nog nooit zo laag geweest.
Aanbevolen berichten