KarelKraak Geplaatst 13 januari 2009 Geplaatst 13 januari 2009 (bewerkt) Op de 60CSx kan je van elke etappe in een route bekijken wat de afstand en de koers naar het volgende punt is: Waar kan ik deze informatie op de Oregon vinden? Ik heb gezocht en gezocht en gezocht maar zonder resultaat Ik heb wel een noodoplossing gevonden door de GPS in demo-mode te zetten, de huidige locatie naar het eerste punt te verplaatsen en vervolgens te kijken wat de afstand en koers naar het tweede punt is, maar dat is nogal omslachtig... Het lijkt me dat dergelijke basis gegevens toch wel ergens rechtstreeks te vinden zijn. Maar waar? 13 januari 2009 bewerkt door KarelKraak
@rend Geplaatst 14 januari 2009 Geplaatst 14 januari 2009 Het heeft even geduurd maar bij de Colorado gaat het als volgt. Maak een route me "Routeplanner" voeg gewoon de WP's in en zet daarna de route "aan" door naar "Waar naartoe" te gaan en selecteer daar Routes. Je ziet nu de beschikbare routes en selecteer de juiste. Selecteer "Ga" en daarna zoek je de knop "Actieve route" en dan krijg je het gewenste venster. Zit wel lekker verstopt hoor. Maar we hebben het gevonden. Als er nog vragen zijn, hoor ik het wel.
TuuronTour Geplaatst 14 januari 2009 Geplaatst 14 januari 2009 (bewerkt) Zag dit onder "missing features" staan op de Garmin Oregon wiki: # The Active Route tool does not provide the ability to display custom data files like Leg Distance, Leg Time, Distance to Point, ETA to Point, etc. (CO) (2.6) De "(CO)" betekent wrs dat dit wel aanwezig is op de Colorado en (vreemd genoeg) niet op de Oregon. 14 januari 2009 bewerkt door TuuronTour
KarelKraak Geplaatst 14 januari 2009 Auteur Geplaatst 14 januari 2009 Daar was ik al bang voor Erg jammer want je hebt die informatie regelmatig nodig... Dus dat wordt zolang de noodoplossing gebruiken dan. Wel net op tijd want ik wilde net de screenshots naar jpg om gaan zetten om te laten zien hoe het er op de Oregon uitziet
Aanbevolen berichten