Spring naar bijdragen

Foto's als logeis; Wat vinden jullie ervan?


gimli

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Bij virtuele coordinaat caches (caches waarbij je een foto moet maken van coordinaten die aan een bepaalde mathematische regel moeten voldoen) zie ik nog wel eens logjes met foto's van coordinaten die net niet correct zijn. Het is namelijk nogal lastig om op het juiste moment de foto te maken. De vinder staat dan weliswaar ongeveer op de goede lokatie, maar ik vind het part of the deal om ook de exacte coordinaten op te leveren...

 

Is het trouwens mogelijk om een finderlog niet te accepteren als eigenaar van een cache? Zo ja, gebeurt dit wel eens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881
Is het trouwens mogelijk om een finderlog niet te accepteren als eigenaar van een cache? Zo ja, gebeurt dit wel eens?

 

dat is inderdaad mogelijk, maar of het ooit gedaan wordt weet ik eigenlijk niet. Ik heb het nog nooit gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MegaHeks,april 24 2002,23:24

maar op het forum zit nu zo'n kleine 250 mensen, en eens zoveel mensen die hunten, om die allemaal dezelfde gedachte en mening over en cache te laten hebben is een onbegonnen zaak...toch..??

 

Nou, lijkt me niet eigenlijk. Als dat aan de orde zou zijn, kunnen we stoppen met een aantal hoofdstukken van het forum. Ik dacht namelijk dat het tevens de bedoeling was om wat meningen te peilen, zodat een ider die het aangaat daar zijn voordeel mee kan doen. B.v. als veel mensen het met dit onderwerp eens of uiteraard oneens zijn en dit hier dan melden, kan een volgende cache-maker hier wellicht zijn voordeel mee doen........ dacht ik eigenlijk  ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cache waar je bewijs voor nodig hebt vind ik ok zolang het een virtuele is of zo....

Fotoos voor een gewone cache of hitcher....vind ik lastig....het duurt bij mij in ieder geval best wel lang voordat mijn fotoos klaar zijn (ik maak niet zoveel plaatjes) en een rolletje is dan niet zo snel vol....

Bravo  :D

 

Trouwens de foto's die wij laatst hebben laten ontwikkelen waren van méér dan een jaar terug  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881
Ik dacht namelijk dat het tevens de bedoeling was om wat meningen te peilen, zodat een ider die het aangaat daar zijn voordeel mee kan doen. B.v. als veel mensen het met dit onderwerp eens of uiteraard oneens zijn en dit hier dan melden, kan een volgende cache-maker hier wellicht zijn voordeel mee doen........ dacht ik eigenlijk  

 

Klopt wat je zegt. Ik heb ook al eerder gezegd dat je gewoon logs moet lezen, en voor jezelf een conclusie moet trekken.

Geldt ook voor forum lezen.

Ik weet bv welke mensen ongeveer het zelfde hunting gevoel hebben als wij, als die mensen die cache hebben gelogd maak ik daar heel veel uit op, of ik mail ze daarover.

Zelf heb ik op het forum ook een paar naar mijn gevoel heel foute cache's ter sprake gebracht.

Dat is wat ik dus bedoel met 250 neuzen de zelfde richting in, ander vonden dat misschien wel een hele leuke cache

voorbeeld . Ik ben daar dus als een van de eerste geweest en heb hem niet gelogd uit protest (ik maak wel een note).

Snap je een beetje wat ik bedoel Mumzletjuh ???  ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast 77-1011013881
Zal morgen een nieuwe zondagse heksepet meenemen. 

 

In goede orde ontvangen en heel blij mee (heb hem nu op)

Wil je Werner dikke zoen van me geven..?? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...